Skip to main content
Vraag

Na modemupdate maken mijn apparaten geen verbinding meer met wifi

• 25 februari 2025
  • 3 reacties
  • 53 keer bekeken

Edit: "nadien" in de titel is een autocorrect-foutje en moest "maken" zijn, maar ik kan het niet meer aanpassen...

Geen van mijn apparaten maakt nog verbinding met mijn wifi netwerk na de update van vannacht... Mijn lampen (AigoSmart), mijn stroommeters/schakelbare stopcontacten en P1 meter (HomeWizard), mijn AudioCasts, mijn wasmachine en oven (Miele), niets doet het. Ook niet na herstarten van modem en Super WiFi. Ik heb niet zo'n zin om het allemaal opnieuw in te gaan stellen... Komt hier nog een fix voor in de komende dagen?

P.S. Onze laptops en telefoons maakten trouwens wel gewoon automatisch verbinding. Met hetzelfde netwerk, dus de WiFi doet het wel.

Admin: Titel aangepast

3 reacties

PPR058x
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN medewerker
  • 170 reacties
  • 25 februari 2025

​@Astone85 

Probeer eens een extra 2.4Ghz wifi netwerk aan te maken in de modem instellingen en daarmee uw apparaten te verbinden.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 25 februari 2025

Dat kan ik wel doen, maar dan moet ik nog steeds al mijn ~25 IoT apparaten opnieuw instellen, toch? Of begrijp ik je suggestie verkeerd?

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 28 februari 2025

Hoi ​@Astone85 . Over welk type modem en welk type Superwifi's hebben we het hier? 

Reageer