Skip to main content
Vraag

Opnieuw KPN TV+ app installeren gaat niet

• March 1, 2025
  • 16 reacties
  • 265 keer bekeken

Ik ben al sinds vanmorgen aan het hannesen(netjes uitgedrukt) met de KPN tv+ app. Hij was niet te openen en als dat wel lukte, dan werd ik er weer uitgegooid. Dus ik alle mogelijke tips uitgeprobeerd, maar dan ook écht allemaal, maar niks. Toen las ik dat je dan beter de app kunt verwijderen en weer opnieuw installeren en ook dát gaat niet, ik krijg dan een melding dat er een fout opgetreden is en het later weer moet proberen. Ik heb voortdurend gezeik met die app en ik word daar heel chagrijnig van. Wat ik ook doe, de app lijkt verboden ‘gebied’ te zijn. Er blijken ook geen storingen te zijn hier, dus nu weet ik het gewoon niet meer.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

16 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 1, 2025

Hoi. Als het apparaat ondersteund wordt moet de app gewoon uit de app store te downloaden zijn. Mits je op het betreffende apparaat (tv of streaming apparaat) ingelogd bent op het account. Voor Android TV en Google TV apparatuur je Google account (heeft iedereen met een Android telefoon).

Voor Samsung (Tizen) je Samsung account. Voor LG (WebOS) zal er ook wel een account nodig zijn.

Vanuit een BROWSER op bij voorkeur een laptop kan je de app ook op dat toestel downloaden. (Samsung en LG uitgezonderd)

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kpn.kpnandroidtv

Hopelijk lukt het zo.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 1, 2025

Nee helaas. Dat heb ik allemaal al geprobeerd en ook dat werkt niet.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 1, 2025

Op welk apparaat wil je de app downloaden?

Televisie? Streaming apparaat? 

En geef ook het type nummer (van je tv indien het die is).

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 1, 2025

Ik wil de app op mijn OK televisie installeren, waar hij altijd op stond. Andere apps op de tv werken naar behoren.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 1, 2025

Ik wil de app op mijn OK televisie installeren, waar hij altijd op stond. Andere apps op de tv werken naar behoren.

Dat zou gewoon moeten kunnen. Je hebt de tv toch wel aangemeld met je Google Account? Dan heb je toegang tot de Google Play Store. De app is aanwezig in de Google Play Store. Op de term KPN kun je 'm vinden.

Overigens is verwijderen van een app nooit zo'n goed idee. Je hebt sowieso altijd de laatste versie. Als je die verwijdert en je gaat naar de Play Store krijg je diezelfde versie ook weer. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 1, 2025

De app verwijderen en opnieuw installeren was een suggestie van de KPN zelf nota bene, dan mag ik er van uit gaan dat dit goed zou moeten  gaan, maar niets is minder waar. 

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 1, 2025

Hallo ​@AnneBru ,

Er komt binnenkort een nieuwe versie beschikbaar in de Playstore, dit kan nog enkele dagen duren:

Wie krijgt de update en wanneer?

De uitrol van de update 08.64.03 is gestart. De update wordt in de loop van de komende dagen beschikbaar voor alle apparaten met Android TV.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 1, 2025

Het zou ook gewoon moeten kunnen. Ik neem aan dat de tv is aangemeld op je Google Account.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 1, 2025

Hopelijk is dat een betere versie.🤞

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 1, 2025

08.64.03 staat gewoon in de Play Store ​@Noordzee , ​@AnneBru .

Waarom je 'm niet kan downloaden, Anne, is me dan ook een groot raadsel. 

Sideloaden via Google Chrome in de laptop moet via m'n eerder gegeven link ook kunnen. 

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kpn.kpnandroidtv

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 2, 2025

Ik heb de app ook kunnen downloaden op mijn Smart-tv, maar het inloggen gaat niet, ik word er meteen uitgegooid. De inloggegevens kloppen gewoon, maar ik kom niet verder. Echt bizar.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 2, 2025

Iemand met een Sony meldt ook dit probleem. In ander topic. Dat kan dus wel eens een groter probleem zijn momenteel. 

Erwin van KPN
Moderator

Iemand met een Sony meldt ook dit probleem. In ander topic. Dat kan dus wel eens een groter probleem zijn momenteel. 

heb je de link naar dat topic, ​@PeterG ?

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 4, 2025

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 4, 2025

Ja dat is exact wat ik dus had. Ik kijk nu weer via de tv-ontvanger tv, maar dat kan de bedoeling niet zijn, dacht ik.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 6, 2025

Voor één tv is dat wel de ‘bedoeling’ 😉.
Er wordt tenslotte één ontvanger bij je abonnement geleverd 😎. ​@AnneBru .