Skip to main content
Antwoord

Nieuwe interface van de Box 12 schaalt niet goed, knoppen zijn niet altijd beschikbaar

• March 2, 2025
  • 5 reacties
  • 46 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+2

Sinds een kleine week heb ik de update binnen naar V12.C.24.05.08. Maar wat mij opvalt in deze interface dat deze niet zo goed automatisch schaalt. Ik mis soms knoppen (zoals opslaan bij dns aanpassing)

De feedback knop is ook vaak weg. Ben ik de enige die hier last van hebt.

Ik los het op door mijn gehele browser kleiner te maken. Het handmatig in of uit zoomen werkt ook niet. 

Eduard

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@eduard-w, welkom op onze community, gebruik vooral de feedback knop in de webinterface om dit soort dingen door te geven. Welke browser gebruik je? Heb je dit issue ook met andere browsers?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• March 2, 2025

Bekend probleem. Je moet een grote monitor gebruiken om alles te zien.

Op je telefoon kun je normaal gesproken met 2 vingers op het scherm in en uit zoomen. Dat lukt op alle websites. Behalve op de webinterface van de KPN Box. Daar heben ze dat op bijzondere wijze geblokkeerd ofzo. Onbegrijpelijk. 

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 2, 2025

Niet netjes als dit dus een bekend probleem is de interface draait al een een tijdje. Jammer.

• March 2, 2025

Niet netjes als dit dus een bekend probleem is de interface draait al een een tijdje. Jammer.

Ik krijg soms wel eens het idee dat die softwareontwikkelaars er gewoon expres voor zorgen dat het nooit af is. Dat ze gewoon zichzelf aan het werk zitten te houden. Er zitten soms van die belachelijke idiote fouten in dat je echt denkt bij jezelf: hoe heeft dit ooit kunnen gebeuren? Waarom is dit zo gemaakt? 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 5, 2025

Hoi ​@eduard-w, welkom op onze community, gebruik vooral de feedback knop in de webinterface om dit soort dingen door te geven. Welke browser gebruik je? Heb je dit issue ook met andere browsers?

Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • March 6, 2025

Ik gebruik chrome. Heb nog geen andere browsers gebruikt.