Skip to main content
Antwoord

Philips Ambilight afstandsbediening lijkt op lock te gaan

• March 2, 2025
  • 4 reacties
  • 69 keer bekeken

Joyce Lans
Nieuwkomer

Hi,

Tijdens een actie van Kpn voor een 2jarig abonnement voor internet kreeg ik een er Tv bij. Philips ambilight. Nu lijkt het of de afstandbediening in een lock is gegaan. Moeilijk uitleggen. Maar in een bepaald scherm kan ik geen apps meer aan klikken kan er niet eens naar toe. 

Ik wilde de chromecast weer aansluiten want dit is geen doen. Ja jammer joh kan niet eens naar de tab HDMI. Graag een oplossing of een andere afstandbediening 

Groetjes joyce

Beste antwoord door Theobeest

Heb je deze stappen al eens doorlopen?

https://www.philips.nl/c-f/XC000014135/wat-te-doen-als-de-tv-niet-reageert-op-de-infrarood-afstandsbediening

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• Topper
  • Antwoord
  • March 2, 2025

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Joyce Lans . Welkom bij de KPN Community.

Weet je nog van wanneer deze actie was?  Hoe lang heb je de televisie al?

• Nieuwkomer
  • April 10, 2025

Bij mij deed alleen de navigatie met ok knop het niet. Na het doorlopen van de stappen deed hij het weer.

Heb de tv begin januari 2025 gekregen. De actie was van eind vorig jaar.

• Nieuwkomer
  • April 10, 2025

Hi,

Tijdens een actie van Kpn voor een 2jarig abonnement voor internet kreeg ik een er Tv bij. Philips ambilight. Nu lijkt het of de afstandbediening in een lock is gegaan. Moeilijk uitleggen. Maar in een bepaald scherm kan ik geen apps meer aan klikken kan er niet eens naar toe. 

Ik wilde de chromecast weer aansluiten want dit is geen doen. Ja jammer joh kan niet eens naar de tab HDMI. Graag een oplossing of een andere afstandbediening 

Groetjes joyce

Heb er ook een chromecast aan, geen problemen mee. In het menu staat de chromecast als het icoon als dvd speler.