Skip to main content
Vraag

KPN Box 12 wifi signaal op extenders aanlaten na update V12.C.24.05.08?

• March 3, 2025
  • 5 reacties
  • 323 keer bekeken

Mijn modem heeft een firmware update gekregen, is nu V12.C.24.05.08

Ik zie daar onder wifinetwerk een apart hoofdstuk over het wifisignaal. Daar staat de optie wifi op extenders aanlaten. Deze staat nu uit. 
Moet ik deze aanzetten om de super wifipunten te kunnen gebruiken of staat dat hier los van  ?
Onder Thuisnetwerk→ topologie staat dat ik 1 extender heb, maar ik heb er twee.
Kan iemand hier uitleg over geven? 
Al vast bedankt

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Hij zou daar toch moeten staan ​@weetweinig. Zijn de extenders bekabeld aangesloten op dit moment. Ik zou even hier kijken in onze laatste product update. Daar staan tips en informatie rond deze update. Ik hoor graag of het gelukt is! 

Forum|alt.badge.img
  • Slimmerik
  • March 6, 2025

Ik heb dezelfde vraag.
Het vinkje staat default uit. Maar ik zie dat er verbindingen met de extenders zijn.

de vraag is dus

Wat betekent die optie?

JanD
Superuser
  • Superuser
  • March 6, 2025

Ik heb dezelfde vraag.
Het vinkje staat default uit. Maar ik zie dat er verbindingen met de extenders zijn.

de vraag is dus

Wat betekent die optie?

Bet betekent concreet dat als je een vinkje daarbij zet en de wifi op de modem uit zet, de wifi op de wifipunten aan blijft staan.

• Auteur
  • Helper
  • March 9, 2025

Hij zou daar toch moeten staan ​@weetweinig. Zijn de extenders bekabeld aangesloten op dit moment. Ik zou even hier kijken in onze laatste product update. Daar staan tips en informatie rond deze update. Ik hoor graag of het gelukt is! 

Inmiddels opgelost. Heb de wifi extender opnieuw opgestart en even rectstreeks aan het modem gehad.

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Mooi dat is het opgelost ​@weetweinig! Ik wens je een fijne dag en post gerust nog eens een topic als we iets kunnen betekenen!