Skip to main content
Beantwoord

Wifi werkt nauwelijks tot niet meer na update van laatst

• 3 maart 2025
  • 6 reacties
  • 139 keer bekeken

Goede avond,

sinds de laatste update (26 feb) doet de wifi het niet meer goed/nauwelijks. Ons wifi was al gesplitst in twee netwerken, wat ik trouwens verder niet kon aanpassen in de app maar dit lieten wij maar zo aangezien alles het deed (er staat ook niks in de app qua netwerken beheren, alleen het aanpassen van de naam of wachtwoord). Na de update doet de wifi het helemaal niet meer. In Elvira1962 komen wij helemaal niet meer in, terwijl dit juist onze algemene wifi punt is. Zelfs als de modem aan en uit wordt gezet blijft het netwerk aanwezig. De VGV…. Doet het niet of slaat er om de paar minuten uit. Ik heb alles in de mijn kpn app al bekeken, hier kan ik touwens ook niet het elvira netwerk zien. Alleen de VGV…. Ik heb ook het gebruikelijke aan en uitgedaan van de modem gedaan. Ook de wifi test, niks helpt. Het voelt met vooral met MijnKPN app alsof wij van het kastje naar de muur worden gestuurd.

Beste antwoord door VDL1962

Na op 4 maart jl ruim 2 uur te hebben gebeld met een collega van u, is het euvel verholpen. Was echt een ramp en de KNP medewerker zat ook met zn handen in zijn haar. Doordat hij er het er niet bij liet zitten, na ruim 2 uur het probleem opgelost. Dit kun je nooit zelf! Zeker niet als je geen internet hebt! Dank aan de medewerker voor zijn geduld en doorzettingsvermogen. Hopen dat wij bij de volgende update verschoond blijven van deze ellende.

Bekijk origineel

6 reacties

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • 6 maart 2025

Goedemorgen ​@VDL1962 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Allereerst natuurlijk enorm zuur dat je sinds een update problemen ervaart. Moge duidelijk zijn dat dit zeer zeker niet de bedoeling is van een update :( Welk type modem heb je precies in gebruik? Ik begrijp uit je bericht dat je het modem al eens hebt herstart, heb je het modem ook al eens gereset? Op de achterkant vind je een klein gaatje met daarbij de tekst 'reset'. Als je die ingedrukt houdt met een paperclip of tandenstoker totdat het lampje 'power' rood wordt, dan zet je het modem terug naar de fabrieksinstellingen. Benieuwd of dat er voor gaat zorgen dat je weer verbinding kunt maken. Het is inmiddels ook al weer 3 dagen geleden dat je dit bericht postte (wij beantwoorden topics op volgorde van binnenkomst), is er in de tussentijd nog iets veranderd? En heb je hier ook al contact over gehad met onze Helpdesk?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 6 maart 2025

Na op 4 maart jl ruim 2 uur te hebben gebeld met een collega van u, is het euvel verholpen. Was echt een ramp en de KNP medewerker zat ook met zn handen in zijn haar. Doordat hij er het er niet bij liet zitten, na ruim 2 uur het probleem opgelost. Dit kun je nooit zelf! Zeker niet als je geen internet hebt! Dank aan de medewerker voor zijn geduld en doorzettingsvermogen. Hopen dat wij bij de volgende update verschoond blijven van deze ellende.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • 6 maart 2025

Heel mooi om te lezen dat het probleem is opgelost nadat je hier contact over hebt gehad met een collega ​@VDL1962 en ook bedankt dat je dit hier nog even hebt willen delen :) We doen er alles aan om er voor te zorgen dat dit niet nogmaals gaat gebeuren en uiteraard ook excuses voor het ervaren ongemak! 

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 12 maart 2025

Hier hetzelfde probleem. Na de update werkt niks meer naar behoren. Afgelopen vrijdag ook 2 uur aan de telefoon gehangen met kpn, modem gereset, versterkers gereset maar niks hielp. De maandag erop weer contact gehad maar nog geen verbetering. Het zou liggen aan een fout/storing in de update en deze wordt eerdaags een keer verholpen. Het is nu woensdag en het werkt nog niet goed. Kan toch niet waar zijn KPN dat ik als klant maar door moet modderen op deze manier. Voor de update werkte alles perfect!! Ik ben benieuwd hoe jullie me nog verder kunnen helpen.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 16 maart 2025

@kpn komt er nog een reactie of oplossing? Dit is toch totaal niet servicegericht.

• 3346 reacties
  • 16 maart 2025

​@MarcelR25 Dit topic is al beantwoord. Dus hier komt geen KPN medewerker meer denk ik. Waarom maak jij niet je eigen topic aan?

Reageer