Skip to main content
Beantwoord

Ik kan BBC 1 en BBC 2 niet meer opnemen of live pauzeren

• March 3, 2025
  • 7 reacties
  • 192 keer bekeken

Vandaag 3-3-2025 wilde ik ‘Panorama’ op BBC 1 opnemen. Dat lukte niet. Ik heb de tv-ontvanger gereset, geen resultaat. Dus ging ik het live kijken. Tot mijn verbazing kon ik het programma ook niet meer pauzeren. Onderaan in de balk staat: Voor deze zender is het alleen toegestaan om live te kijken. Jammer, want ik heb een opnemen- pakket en neem vaak BBC 1 en 2 op. Kan iemand mij vertellen wat er aan de hand is? Graag jullie kundige advies, bij voorbaat dank.

Beste antwoord door Wartywolfs

Voor mogelijke  oorzaak zie ook hier - helaas was het blijkbaar voor Panorama niet op tijd opgelost…

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • March 3, 2025

@Few Kan je wel andere BBC programma's opnemen?

Ik heb net even geprobeerd om de nu lopende programma's op te nemen en dat gaat goed. Ok Panorama van 10-3 (staat al in de gids) kan ik programmeren.

Pauzeren gaat inderdaad niet meer.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 3, 2025

Goedenavond MinneH, pfew, ja, andere programma ‘s kan ik wel opnemen… Bedankt voor je advies, dan zal het wel goed komen:)

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • March 3, 2025

BBC 1 en 2 pauzeren kan al een hele tijd niet meer.  Lijkt een bewuste keuze van KPN.
Zal wel weer met rechten te maken hebben, jaren terug mocht je nog lopende programma’s op deze zenders vanaf het begin kijken…

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • March 3, 2025

Bijna vergeten - deze aflevering wordt herhaald Op BBC News, a.s. zaterdag 14:30.  Die opname is wel in te plannen.

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • March 3, 2025

Voor mogelijke  oorzaak zie ook hier - helaas was het blijkbaar voor Panorama niet op tijd opgelost…

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 4, 2025

Bijna vergeten - deze aflevering wordt herhaald Op BBC News, a.s. zaterdag 14:30.  Die opname is wel in te plannen.

Oké, dankjewel, ik heb het programma gisteren live gekeken, misschien omdat het een actualiteitenprogramma is, en er soms ook geen beschrijving bij staat, dat ik het gister niet kon opnemen..? Geen idee, hoor, verder..

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 4, 2025

Ja, ik zag je bericht. Inmiddels zie ik dat ‘The Apprentice’ ook weer gewoon ingepland staat, hier. Ik ga ervan uit dat het goed komt. Nog bedankt voor je advies