Skip to main content
Vraag

TV gaat niet aan met de afstandsbediening

• 9 maart 2025
  • 4 reacties
  • 24 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+1

Goedemiddag,

Wat de laatste 2 weken aan de hand is. 
Ik wil de tv aandoen met de afstandsbediening maar dan blijft het beeld zwart. Dan doe ik m weer uit en dan weer aan dan duurt het weer lang totdat tv eindelijk aan gaat. Tv is net 3 jaar oud dus daar ligt het niet aan. Wat ook regelmatig gebeurt dat het kastje zich automatisch opnieuw opstarten.  Iemand een suggestie?

4 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@Rene Las, welkom op onze community! Dat is niet handig TV kijken,
Wat voor apparatuur gebruik je precies en welke stappen doorloop je?
Werkt het wél goed met de afstandsbediening van je TV?
 kun je de TV ontvanger eens in een andere HDMI aansluiting proberen?

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • 144 reacties
  • 11 maart 2025

Nou voor de laatste update was alles goed maar sinds een week of 3 niet. Als ik de tv aan doe dan krijg ik zwart scherm en aantal seconden daarna allerlei stemmen door elkaar. Dan doe ik tv weer uit en dan weer aan dan gast het wel. Maar wat ik ook heb is dat tv regelmatig tijdens tv kijken gaat opstarten. Dan zie je dus dat kpn logo draaien en dan is deze klaar en kan ik verder tv kijken. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dat is ook niet de bedoeling, kun je je ontvanger eens helemaal herstarten? Dus van het stroom halen? Als ook dat geen verbetering geeft kun je nog kijken of het helpt de eco stand aan of uit te zetten. Als ook dát niet helpt kan het helpen je ontvanger een frisse start te geven. Je zult daarna het een en ander wel opnieuw in moeten stellen.

Forum|alt.badge.img+1
  • Auteur
  • Helper
  • 144 reacties
  • 12 maart 2025

Nou dat opnieuw instellen wil ik vermijden. Was al blij dat alles eindelijk goed stond. 

Reageer