Skip to main content
Beantwoord

Wifi SuperWifi valt steeds uit na reset

• 7 maart 2025
  • 3 reacties
  • 28 keer bekeken

Ook al deze stappen gedaan. Ook elk van de 3 supers ( 1e generatie) 30 minuten aan de kabel gehangen. Alles groen., 

Alles weer op de originele plek waar ze 1,5 jaar goed gedaan hebben. Heel even groen ( te volgen ook via de modem details) Weer hommeles na 1,5 uur. Weer twee stuks van slag !!

Echt … kan KPN het dan niet gewoon goed doen ?? precies gedaan wat moest : V12 aanlaten en supers aan gelasten. Nou > dagen al bezig !!!

Ik ga nog een keer ( 3e keer in 4 dagen) alles als een schone opstart doen , incl de V12 reset als Master. Als dit niet werkt ….

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Ghosty_buster

Alles is gelukt met de schone installatie met de supers losgekoppeld en paars lampje. Daarna V12 check op master en daarna alle supers een voor een aan kabel. Als laatste op plek zetten en V12 een keer aan / uit zodat deze de supers opnieuw vindt.

Maar … al met al toch een week bezig geweest met een KPN update. Stel dat ik op vakantie ben ?  Niet te hopen dus!! dat KPN dan weer een simpele (??) update doet.

Bekijk origineel

3 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@Ghosty_buster, na het ontkoppelen en terugzetten op de plek van de Superwifi 1 punten gaat dan het lampje rood branden? Als dat het geval is, is het advies om de SuperWifi dichterbij te zetten, om op die manier de verbinding tussen modem en SuperWifi te verbeteren. 

Ik hoor graag wat precies de situatie bij jou is, om hopelijk tot een oplossing te komen. 

• Auteur
  • Topper
  • 16 reacties
  • Antwoord
  • 12 maart 2025

Alles is gelukt met de schone installatie met de supers losgekoppeld en paars lampje. Daarna V12 check op master en daarna alle supers een voor een aan kabel. Als laatste op plek zetten en V12 een keer aan / uit zodat deze de supers opnieuw vindt.

Maar … al met al toch een week bezig geweest met een KPN update. Stel dat ik op vakantie ben ?  Niet te hopen dus!! dat KPN dan weer een simpele (??) update doet.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Gelukkig dat het opgelost is. 

Reageer