Skip to main content
Beantwoord

Is er al een update voor de Box 12 in combinatie met de Experia Wifi?

• 13 maart 2025
  • 2 reacties
  • 27 keer bekeken

Ik gebruik een V12b modem met een drietal wifiversterker (ExperiaWIFI), Reeds lange tijd hoor ik dat de uitrol van nieuwe software op de V12b voor deze configuraties nog niet wordt uitgevoerd

Ik wil graag weten of er al V12b update acties hebben plaatsgevonden voor deze configuraties.

Groet,

Raymond Steverink

Beste antwoord door Jan van KPN

Hoi ​@Raymond Steverink , dank voor je bericht en welkom hier op de KPN Community:)

Wat ​@Marlon92 hierboven aangeeft, klopt. We zijn van plan om ook de Experia Wifi's te voorzien van KPN software maar wanneer dit beschikbaar komt, is nog niet bekend. Houd daarom vooral de Community in de gaten. Zodra dit bekend wordt, zal dat hier ook worden aangekondigd! 

Bekijk origineel

2 reacties

• 3324 reacties
  • 13 maart 2025

Er is in iedergeval nog geen update voor de Experia WiFi's. Dus als de KPN Box geüpdate word, dan werkt die niet meer samen met de Experia WiFi's. 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • 7605 reacties
  • Antwoord
  • 17 maart 2025

Hoi ​@Raymond Steverink , dank voor je bericht en welkom hier op de KPN Community:)

Wat ​@Marlon92 hierboven aangeeft, klopt. We zijn van plan om ook de Experia Wifi's te voorzien van KPN software maar wanneer dit beschikbaar komt, is nog niet bekend. Houd daarom vooral de Community in de gaten. Zodra dit bekend wordt, zal dat hier ook worden aangekondigd! 

Reageer