Kan het niet beter?
Minstens 2-3 keer per jaar moet ik mijn Super wifi punten resetten alsook de modem. Zeg maar een harde reset. Dus iedere keer opnieuw modem instellen en dan wifi punten toevoegen. Toevoegen via de app is al helemaal een ramp, de ene keer lukt het even de andere keer helemaal niet.
Blijkbaar is dit de enige manier om de wifi punten stabiel toe te voegen aan het netwerk. Dit moet dus elke keer opnieuw nadat de wifi punten ook maar even van de electriciteit af zijn gegaan of na een update van de modem.
Meerdere keren contact gehad met kpn en de enige oplossing iedere keer is een harde reset van de modem en van de SWP.
Dit moet toch gewoon makelijker kunnen zonder iedere keer een harde reset? Het probleem ligt volgens mij echt aan de modem, het is de modem die de punten naar onderbreking niet meer wil “accepteren”
@kpn doe hier wat aan en maak die dingen gewoon simpel dummy proof en “plug n play” aanzetten en in de app toevoegen. niets harde reset of dergelijke. en serieus 1 uur wachten om te zien of het lampje dan stabiel brand?? Lekker gebruiksvriendelijk dit!