Skip to main content
Beantwoord

Inloggen nieuwe Smart TV+ app lukt niet

• 16 maart 2025
  • 6 reacties
  • 46 keer bekeken

Buiten de tv weer opgehangen. KPN app werkte niet meer. Nieuwe app moeten installeren. Nu wil die niet inloggen in de nieuwe app. Vorig jaar nieuwe tv gekocht, smart tv van TCL.  Ondersteunt de tv de app nu niet meer?? Oude app werkte prima.  Dit kan toch niet?

Beste antwoord door Thomas van KPN

De storing zou inmiddels opgelost moeten zijn, werkt het bij jou ook al weer ​@manon1976?

Bekijk origineel

6 reacties

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@manon1976 

Welkom op de community van KPN

Om welke TCL televisie gaat het? Welk model?
Op welk besturingssysteem draait deze TCL televisie?
Is dat toevallig Google TV of een eigen besturingssysteem?

Want het kan zijn, dat de huidige KPN TV+ App niet beschikbaar is voor deze TCL televisie.

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36693 reacties
  • 16 maart 2025

Hallo ​@manon1976 ,

Probeer het eens met je KPN TV-abonnementsnummer: Veertien cijfers (2000000xxxxxxx) en daarna je juiste pincode.

Er zijn overigens meerdere meldingen over een storing met inloggen:

Probeer het eventueel later nog eens. 

edit: De storing is bekend bij de technische dienst van KPN, er wordt aan gewerkt. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 17 maart 2025

Ik krijg inderdaad dit beeld. Zowel bij inloggen met KPN ID als bij abonnement nummer

geen verschil

dit is nu al bijna 2 weken zo

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi ​@manon1976, we denken graag even mee! Welke versie van de app heb je nu? We zijn druk bezig deze app goed te krijgen. Zie ook onze laatste product update:

In de tussentijd zou je er ook voor kunnen kiezen de KPN TV+ te casten naar je TV als deze dat ondersteunt!

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 18 maart 2025

Deze versie van de app in al geïnstalleerd.

maar met deze laatste update kan ik nog niet inloggen. Erg jammer. Aangezien ik genoeg betaal bij KPN.  En het gewoon werkte met de oude versie van de app. Nu overwegen : of deze zomer geen tv of maar maar Ziggo

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15511 reacties
  • Antwoord
  • 19 maart 2025

De storing zou inmiddels opgelost moeten zijn, werkt het bij jou ook al weer ​@manon1976?

Reageer