Skip to main content
Beantwoord

Wanneer komt KPN Glasvezel naar Mijnsheerenland?

• 19 maart 2025
  • 4 reacties
  • 62 keer bekeken

Wanneer is er glasvezel van kpn beschikbaar in Mijnsheerenland?

Beste antwoord door Michel.uit.Arnhem

Hoi Aad / ​@AadenMolly 

Als er nog géén planning of datum bekend is op jullie adres, door middel van je postcode en huisnummer in te voeren op hun website, dan kan niemand je momenteel vertellen wanneer jullie aan de beurt zijn.
De planning en uitvoering hiervan, wordt namelijk gemaakt door Netwerkbeheerder KPN.

Wel kan ik je zeggen, dat KPN in jullie woonplaats Mijnsheerenland wel op zeer beperkte schaal al bezig zijn met het aanleggen van glasvezel, namelijk:

• Vroonland
  • Van der Waalstraat (een deel daarvan)

Wanneer de rest van Mijnsheerenland aan de beurt is, is op dit moment nog niet te zeggen.
Hoe dus de website van Netwerkbeheerder KPN in de gaten, en check regelmatig met je postcode en huisnummer.

Bekijk origineel

4 reacties

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi ​@AadenMolly 

Welkom op de community van KPN.

Ik begrijp dat je graag wilt weten, wanneer KPN glasvezel komt aanleggen in jouw woonplaats.
Dit kun je volledig zelf checken op de website van Netwerkbeheerder KPN, door middel van je postcode en je huisnummer.

Door op de volgende link te klikken, kom je direct uit op de juiste website:
Aanleg van ons glasvezelnetwerk - Planning en aanleg

Mocht er al een planning zijn, dan lees je dat gelijk na het invoeren van je postcode en huisnummer.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 20 maart 2025

Beste Michel uit Arnhem

Ik weet dat ik de aanleg kan controleren middels de postcode en huisnummer. In Maasdam ligt al glasvezel ik wil alleen weten wanneer zijn wij aan de beurt?

met vriendelijke groeten,

Aad van der Velden 

Michel.uit.Arnhem
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13

Hoi Aad / ​@AadenMolly 

Als er nog géén planning of datum bekend is op jullie adres, door middel van je postcode en huisnummer in te voeren op hun website, dan kan niemand je momenteel vertellen wanneer jullie aan de beurt zijn.
De planning en uitvoering hiervan, wordt namelijk gemaakt door Netwerkbeheerder KPN.

Wel kan ik je zeggen, dat KPN in jullie woonplaats Mijnsheerenland wel op zeer beperkte schaal al bezig zijn met het aanleggen van glasvezel, namelijk:

• Vroonland
  • Van der Waalstraat (een deel daarvan)

Wanneer de rest van Mijnsheerenland aan de beurt is, is op dit moment nog niet te zeggen.
Hoe dus de website van Netwerkbeheerder KPN in de gaten, en check regelmatig met je postcode en huisnummer.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hallo ​@AadenMolly, allereerst welkom op de KPN Community. Ik kan mij best voorstellen dat je graag wil weten wanneer je kunt beschikken over KPN Glasvezel. Zoals hierboven al is aangegeven kun je checks doen via KPN Netwerk

Als daar op dit moment nog niet meer informatie wordt gegeven, is het voor de medewerkers van de provider KPN ook niet mogelijk om meer info te verstrekken. 

Reageer