Kan iemand van KPN reageren op het feit dat de upgrade van de BOX12 het Wifi netwerk thuis ernsitg verslechterd heeft? Normaal voer je upgrade uit om de Wifi te verbteren, niet om deze te verslechteren. Ik lees dat de Super WiFi 1 niet meer op 2.4 Ghz kan communiceren, maar uitsluitend op 5 Ghz. Ik heb notabene 5 Super WiFi 1 extenders in huis en nog is de verbinding super slecht.
Welke oplossing kan KPN bieden, want anders overweeg ik eens met Ziggo te gaan praten als ik toch moet investeren in nieuwe hardware. Ben al jaren een trouwe klant en voel me belazerd nu.
Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beste antwoord door Thomas van KPN
Hoi ​@Upgrade firmare Experia Box 12, welkom op onze community! We hebben een eigen topic voor jouw vraag gemaakt. De nieuwe firmware verandert het een en ander, dat had je al gemerkt. Het is mogelijk ook noodzakelijk nu om je superwifi punten op andere plekken in je huis neer te zetten.
We denken graag even mee!
Hebben al je superwifi punten de nieuwe softwareupdate succesvol geinstalleerd?
Hoe branden de lampjes?
Hoe heb je ze in je huis opgesteld (ongeveer?)
Als je er niet uit komt met onze topics/artikelen. Kun je dan eens met ons bellen? Je kunt daarvoor het makkelijkst een belafspraak maken!
Hoi ​@Upgrade firmare Experia Box 12, welkom op onze community! We hebben een eigen topic voor jouw vraag gemaakt. De nieuwe firmware verandert het een en ander, dat had je al gemerkt. Het is mogelijk ook noodzakelijk nu om je superwifi punten op andere plekken in je huis neer te zetten.
We denken graag even mee!
Hebben al je superwifi punten de nieuwe softwareupdate succesvol geinstalleerd?
Hoe branden de lampjes?
Hoe heb je ze in je huis opgesteld (ongeveer?)
Als je er niet uit komt met onze topics/artikelen. Kun je dan eens met ons bellen? Je kunt daarvoor het makkelijkst een belafspraak maken!
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.