Skip to main content
Vraag

Geen toegang tot Onsbrabantnet, wat te doen?

• 24 maart 2025
  • 4 reacties
  • 32 keer bekeken

OM toegang te krijgen tot haar PC gebruikt een vriendin  haar e-mailadres van onsbrabantnet.nl. Zij weet de inlogcode niet meer en vraagt een nieuwe aan die naar haar e-mail van ons brabantnet wordt gestuurd. Waar ze NIET bijkan.  Wat te doen  ?

4 reacties

GeSp
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • 6596 reacties
  • 24 maart 2025

Hallo ​@WilvdB 

Als ze het wachtwoord van haar onsbrabantnet.nl account nog weet dan kan je daar via KPN webmail op inloggen op een andere PC of mobiel en op die manier de code ontvangen.

Als ze ook dat niet meer weet dan kan je op 2 manieren een nieuw wachtwoord instellen, via je KPN ID of via het klantnummer, zie deze pagina: https://www.kpn.com/service/ugs/wachtwoord-gebruikersnaam-vergeten

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+15
  • Moderator
  • 6964 reacties
  • 26 maart 2025

Hoi ​@WilvdB welkom op de KPN Community! Ik zie dat ​@GeSp je van goed advies heeft voorzien. Is het daarmee nog gelukt? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 26 maart 2025

Beste Remco,  Neen. De oplossingen werkten niet. Mijn hoop was gevestigd om e.e.a te regelen via klantennummer. Helaas werd e-mail "”onsbrabantnet” daar niet vermeld. wel kpnmail maar daar kan ik niets mee. Wat is er nog te achterhalen van "onsbrabanatnet” nadat KPN dat overgenomen geeft

GeSp
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • 6596 reacties
  • 26 maart 2025

@WilvdB Waarschijnlijk is het onsbrabantnet.nl e-mailadres een Extra e-mailadres (alias) wat onder dat kpnmail.nl account hangt.
Alle Extra e-mailadressen gebruiken hetzelfde wachtwoord als het E-mailaccount waar ze onder hangen.

Als je het wachtwoord van het kpnmail.nl account aanpast lukt het dan wel om ook met dat wachtwoord in te loggen op webmail via het onsbrabantnet.nl e-mailadres?

Hier een voorbeeld, het hoofd E-mailaccount kan alleen een kpnmail.nl e-mailadres zijn (behoudens een paar uitzonderingen die er zijn geweest), alleen daar kan je dus het wachtwoord van wijzigen, alle overige domein kan je alleen als Extra e-mailadres aanmaken:

Reageer