Skip to main content
Beantwoord

Waarom zie ik eerst 5 minuten van het vorige programma en kan ik niet doorspoelen bij terugkijken?

• 26 maart 2025
  • 3 reacties
  • 34 keer bekeken

Goedendag,

Waarom moet ik eerst 5 minuten een ander programma bekijken voordat ik het gewilde programma kan zien? en waarom kan ik dan niet versnelt vooruit spoelen om dit over te slaan?? 

Echt heel vervelend dit, als ik een programma wil terugkijken zou het fijn zijn als dit direct start vanaf het begin.

Kan KPN dit oppakken? 

Beste antwoord door joop2011

Klopt, de eerste 5 minuten kan je doorspoelen.

Verder niet, dat heeft te maken dat de zender wil dat de reclame gezien moet worden (anders lopen ze inkomsten van de reclame mis).

Bij opname kan je dat, nog, wel (doorspoelen reclame). Maar dan heb je wel het opname pakket nodig. 

Ik heb in de krant gelezen dat de commerciële zenders ook daar een stokje voor willen gaan steken. 

Bekijk origineel

3 reacties

• 3650 reacties
  • 26 maart 2025

Soms beginnen programma's iets eerder dan gepland. En dan zou je het begin missen. Daarvoor is dat gedaan. Als het goed is kan je die eerste 5 minuten wel doorspoelen. 

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13016 reacties
  • Antwoord
  • 26 maart 2025

Klopt, de eerste 5 minuten kan je doorspoelen.

Verder niet, dat heeft te maken dat de zender wil dat de reclame gezien moet worden (anders lopen ze inkomsten van de reclame mis).

Bij opname kan je dat, nog, wel (doorspoelen reclame). Maar dan heb je wel het opname pakket nodig. 

Ik heb in de krant gelezen dat de commerciële zenders ook daar een stokje voor willen gaan steken. 

Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • 2725 reacties
  • 26 maart 2025
joop2011 schreef:

---

Ik mag hopen dat dat nog héél lang gaat duren.

Reageer