Beste lezer,
sinds de modem update pas terug heeft mijn huishouden veel wifi problemen. Regelmatig is de verbinding zeer slecht ( nog geen 10% van de verwachtte snelheid ) en ook meerdere keren op een dag lijkt de verbinding weg te vallen op de apparaten in het huishouden.
Ik heb initieel op de kpn website alles geprobeerd om dit op te lossen, dit heeft niet geholpen of soms maar heel tijdelijk.
Na er zelf niet uit te komen heb ik telefonisch contact gehad met iemand van kpn.
Deze heeft me geadviseerd mijn moden ( kpn box 12 ) te resetten omdat dit nodig is na de modem update die kpn heeft uitgevoerd.
Ook adviseerde hij me om de kpn wifi versterkers ( de zwarte ) die in het huishouden staan ook te resetten en opnieuw te verbinden met de modem voor minstens een half uur.
Deze stappen heb ik gevolgd maar de problemen vinden nog steeds plaats.
Nog erger zelfs, eerst hadden we na de update vooral dat het internet wegzakte naar 1-10% van de snelheid. Nu lijken er meerdere apparaten in het huishouden regelmatig volledig de verbinding te verliezen met de wifi. Ik moet dan een minuut ongeveer wachten voor het terug komt of zelf handmatig de wifi uit en aan zetten op zo'n apparaat om opnieuw te verbinden.
Als dit bij 1 apparaat was dan zou ik mijn twijfels bij het apparaat hebben maar dit is bij desktops, laptops en telefoons in het huishouden.
Help aub. De problemen duren nu al een te lange tijd. Mijn partner en ik werken allebei grotendeels vanuit huis en het brengt grote problematiek zowel privé als voor werk.
M.v.g.
Peter