Skip to main content
Beantwoord

Wanneer komt de beeldkwaliteit optie in de iPad app weer terug?

• March 31, 2025
  • 3 reacties
  • 37 keer bekeken

Roland53
Slimmerik
Forum|alt.badge.img

Op vakantie in onze camper met een Teltronika MiFi en een uitstekende verbinding ben ik door de adaptive bitrate  van de KPN TV+ app op mijn  iPad 3 GB per uur aan data kwijt, zulks in tegenstelling tot kijken via de app van NLZiet op 234p, hetgeen nog geen 300 MB per uur aan data kost (een factor 30 minder!!)

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Roland53, we hebben navraag gedaan. Op dit moment staat het niet op de planning om het mogelijk te maken om zelf de beeldkwaliteit te kiezen. De app kiest zelf de beste optie zoals genoemd. De tip van Peter zou je kunnen gebruiken in dit geval.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 31, 2025

Ja, inderdaad. Lastig! Speelt overigens ook op Android.

Gelukkig heb je ook NLziet, dus gebruik dié voor de zenders die daarin zitten. En de meeste programma's zijn vaak jaren terug te kijken. Zonder reclame onderbrekingen.

Je kunt op de iPad ook nog via http://tv.kpn.com kijken. Daarin kun je de resolutie (en dus de stream) verlagen naar 432p.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Roland53, er is inderdaad geen instelling voor, de app kiest automatisch de beste mogelijke optie. Ik kan me voorstellen dat het tijdens een vakantie niet handig is en snel kan gaan. We doen hier navraag over!

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 9, 2025

Hoi ​@Roland53, we hebben navraag gedaan. Op dit moment staat het niet op de planning om het mogelijk te maken om zelf de beeldkwaliteit te kiezen. De app kiest zelf de beste optie zoals genoemd. De tip van Peter zou je kunnen gebruiken in dit geval.