Skip to main content
Beantwoord

Ik heb een glasvezelkastje in huis, wanneer krijg ik de aansluiting naar het modem?

• April 2, 2025
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Hallo,

Heb nu een glasvezel kstje in huis maar heb nog geen aansluiting naar de modem.

Wanneer krijg ik die.

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Robo4559. Ik weet niet zeker of ik je vraag volkomen goed begrijp, maar volgens mij bedoel je dat je nog een ethernetkabel mist om aan te sluiten tussen het glasvezelkastje en je modem? Die zou normaal bij het glasvezelkastje geleverd moeten worden. Het is eigenlijk gewoon een Cat6 ethernetkabel, dus je kunt ook eventueel een ethernetkabel (Cat6) gebruiken die je nog hebt liggen. Voor de zekerheid heb ik je gegevens er even bij gepakt die in je profiel staan en je een geschikte kabel toegestuurd. Deze zou morgen of overmorgen bij je bezorgd moeten worden. Dan kun je in ieder geval zo snel mogelijk verder met het aansluiten van je glasvezelverbinding. 

Mocht je nog meer vragen hebben over je glasvezelverbinding, laat het dan hier weten :) 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 3, 2025

Hoi ​@Robo4559. Ik weet niet zeker of ik je vraag volkomen goed begrijp, maar volgens mij bedoel je dat je nog een ethernetkabel mist om aan te sluiten tussen het glasvezelkastje en je modem? Die zou normaal bij het glasvezelkastje geleverd moeten worden. Het is eigenlijk gewoon een Cat6 ethernetkabel, dus je kunt ook eventueel een ethernetkabel (Cat6) gebruiken die je nog hebt liggen. Voor de zekerheid heb ik je gegevens er even bij gepakt die in je profiel staan en je een geschikte kabel toegestuurd. Deze zou morgen of overmorgen bij je bezorgd moeten worden. Dan kun je in ieder geval zo snel mogelijk verder met het aansluiten van je glasvezelverbinding. 

Mocht je nog meer vragen hebben over je glasvezelverbinding, laat het dan hier weten :) 

Maikel Drost
Helper
Forum|alt.badge.img+8

wat zegt de onderstaande link als je postcode check doet. Is glasvezel al beschikbaar of nog in aanbouw 

https://www.kpn.com/glasvezelnetwerk#Postcodecheck