Skip to main content
Beantwoord

Mijn SuperWifi 2 lijkt stuk te zijn

• April 13, 2025
  • 5 reacties
  • 89 keer bekeken

Ik heb een 

super Wifi waarvan er één is uitgevallen deze heb ik van stroom afgehaald en weer aangezet na een half uur  hij begint groen dan snel knipperen groen en dan houd hij er mee op wordt zwart   Ik heb ook de reset knop al 10 seconde in gedrukt daarna weer opstarten het zelfde probleem 

Beste antwoord door Anonymous

@Vennetje 6 Hier meer informatie die je kan helpen:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• Antwoord
  • April 13, 2025

@Vennetje 6 Hier meer informatie die je kan helpen:

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 15, 2025

Goedemorgen ​@Vennetje 6 , bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community!

Heb je nog gekeken naar het linkje in bovenstaand bericht van ​@theowolrups en zo ja, heb je hier nog iets aan gehad? Mocht het probleem nog steeds actueel zijn, dan kun je hiervoor ook altijd een belafspraak inplannen met onze Helpdesk

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • April 15, 2025

Ik ben afgelopen zondag van 12.30 tot 16.30 bezig geweest met het resetten van eerst 1 en toen de 2e super wifi  steeds andere opties geprobeerd  maar ze deden het nog niet. Kom ik later thuis van weg geweest om 22 uur zie ik opeens de eerste groen branden dus ik de tweede ook weer onder stroom zetten gaat die na een paar keer rood knipperen ook groen branden 🥵 dus ik de 2e naar beneden brengen en weer aangezet deze ging ook weer groen branden. Maar ik weet nu nog niet welke optie de zaak weer aan de praat gekregen heeft want ik was er helemaal klaar mee om 16.30 maar nú doet alles het weer.

• April 15, 2025

Ik ben afgelopen zondag van 12.30 tot 16.30 bezig geweest met het resetten van eerst 1 en toen de 2e super wifi  steeds andere opties geprobeerd  maar ze deden het nog niet. Kom ik later thuis van weg geweest om 22 uur zie ik opeens de eerste groen branden dus ik de tweede ook weer onder stroom zetten gaat die na een paar keer rood knipperen ook groen branden 🥵 dus ik de 2e naar beneden brengen en weer aangezet deze ging ook weer groen branden. Maar ik weet nu nog niet welke optie de zaak weer aan de praat gekregen heeft want ik was er helemaal klaar mee om 16.30 maar nú doet alles het weer.

Het modem bewaart de configuratie in tijdelijke tabellen en als je dingen verandert duurt het een tijd voordat alles is bijgewerkt. De wifi configuratie wordt ook nog centraal bij kpn bijgehouden en worden teruggezet na een reset of probleem. Vooral als je veel dingen in een korte tijd verandert kan je hier last van krijgen. Dingen werken dan niet zoals je wilt al heb je alles goed ingesteld. Als het proces klaar is, soms pas na een uur, werkt alles “opeens” weer. Wellicht heb je dit nu ook mogen ervaren, ​@Vennetje 6

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 16, 2025

Goedemorgen ​@Vennetje 6 , fijn om te lezen dat alles inmiddels weer gewoon werkt :) En ook fijn dat je dat hier nog even met ons hebt willen delen!
Vermoed ook dat bovenstaande uitleg van ​@theowolrups hier een rol in heeft gespeeld.