Skip to main content
Beantwoord

Kan niet in mijn V10 inloggen, kom uit bij Google zoekroutine

• April 16, 2025
  • 4 reacties
  • 40 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+6

Ik zie deze vraag / dit probleem ook in wat ouder topics terugkomen maar wordt uit de daar gegeven antwoorden niet wijzer.

Ik probeer op mijn Mac Mini via de Safari Browser in de KPN V10 Modem / Router (ZTE) in te loggen met 192.168.2.254 maar dat lukt niet want ik kom dan in de Google zoekroutine terecht i.p.v. in de V10 Log In pagina. Dit heeft eerder wel gefunctioneerd maar nu niet meer.

De Mac is direct bedraad aangesloten en wel op de SuperWifi 2.

Direct inloggen via mijn iPad gaat prima maar die is dan ook via Wifi op de V10 aangesloten maar dat zal naar mijn mening toch niet uit moeten maken. toch.

Helaas weet ik niet waar ik met zoeken naar dit probleem moet zoeken, iemand een idee?

Beste antwoord door srna513006

Bedankt voor jullie adviezen, de Firmware versie is nog steeds de oude V1.01.00T04.3Intermediate.

Vanmiddag heb ik wel minimaal één uur geprobeerd om in de modem in te loggen maar zonder succes.

Tot mijn verbazing probeerde ik het zo net opnieuw en toen kon ik onmiddellijk op mijn Mac inloggen… dus probleem opgelost alleen oorzaak onbekend.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 16, 2025

Beste ​@srna513006 dat inloggen en dan die Google reactie krijgen is mij ook wel eens overkomen.

Dan gewoon inloggen op de manier waarbij het wel lukt.

Welke firmwareversie heeft jouw V10?

• April 16, 2025

... in te loggen met 192.168.2.254

Probeer eens om er "http://" voor te zetten. Lukt het dan misschien wel?

Forum|alt.badge.img+6
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • April 16, 2025

Bedankt voor jullie adviezen, de Firmware versie is nog steeds de oude V1.01.00T04.3Intermediate.

Vanmiddag heb ik wel minimaal één uur geprobeerd om in de modem in te loggen maar zonder succes.

Tot mijn verbazing probeerde ik het zo net opnieuw en toen kon ik onmiddellijk op mijn Mac inloggen… dus probleem opgelost alleen oorzaak onbekend.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • April 22, 2025

Hi ​@srna513006, ​Fijn om te zien dat je op weg bent geholpen door de community leden. 

Hoewel ik dit ook niet zo snel kan verklaren ben ik blij om te zien dat het nu werkt. Bedankt voor de terugkoppeling hier.Â