Skip to main content
Beantwoord

Kan ik mijn e-mail abonnement meenemen naar nieuwe abonnement?

• April 19, 2025
  • 7 reacties
  • 117 keer bekeken

Ik ben van plan een abonnement bij kpn te pakken tv en internet.

Nu heb ik een email abonnement bij kpn dat is nog van Telfort waar ik 7,50 voor betaal.

Kan ik nu de email behouden bij dat nieuwe abonnement en dat email account opzeggen want dat scheelt toch 7,50€.

Beste antwoord door Piet van der Vooren

Nu heb ik een email abonnement bij kpn dat is nog van Telfort waar ik 7,50 voor betaal.

Kan ik nu de email behouden bij dat nieuwe abonnement en dat email account opzeggen want dat scheelt toch 7,50€.

Voor de goede orde: je huidige e-mailabonnement niet opzeggen, maar de e-mailadressen laten onderbrengen bij je nieuwe KPN-abonnement. Daarbij wordt het e-mailabonnement automatisch ook beëindigd.

Als je het huidige e-mailabonnement eerst opzegt worden de e-mailadressen ook opgeheven.

Piet.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • April 19, 2025

Hallo ​@Arco2019 ,

Ja, dat kan.

Zodra je dat nieuwe abonnement hebt afgesloten, kun je de klantenservice vragen om dat e-mailadres over te zetten. En dan wordt dat e-mail-only-abonnement stopgezet. Je kunt het ook aangeven als je bv in een KPN-winkel het nieuwe abonnement afsluit. 

Hoe maak het makkelijkst contact met de klantenservice? 

Maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op Facebook en X. Stuur je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

WMG-N
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • April 19, 2025

@Arco2019 

Als je een KPN abonnement hebt kun je met de KPN klantenservice bellen (tel. 0800 - 0402 ). Die zijn in staat om dat emailaccount over te zetten naar jouw nieuwe KPN abonnement. Scheelt weer 7,50 Euro per maand.

Piet van der Vooren
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Voor de goede orde: je huidige e-mailabonnement niet opzeggen, maar de e-mailadressen laten onderbrengen bij je nieuwe KPN-abonnement. Daarbij wordt het e-mailabonnement automatisch ook beëindigd.

Als je het huidige e-mailabonnement eerst opzegt worden de e-mailadressen ook opgeheven.

Piet.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 22, 2025

Hoi ​@Arco2019 en bedankt voor jouw bericht :)
Zie dat je vraag al is beantwoord vanuit de Community en ik heb het antwoord van ​@Piet van der Vooren gemarkeerd als 'best answer' omdat dit de lading het beste dekt. Hopelijk weet jij met deze informatie waar je aan toe bent. En mocht je toch nog verdere of aanvullende vragen hebben dan horen we dat natuurlijk ook graag!

• Auteur
  • Topper
  • April 22, 2025

Allemaal bedankt voor de uitleg heb begrepen dat de uitleg van Piet de goede is maar nu weet ik nog niet hoe het allemaal werkt hoe je je email onderbrengt in het nieuwe account.

Internetten is niet mijn sterkste kant dus kan wel een abonnement aanvragen van kpn maar als ik dan wat fout doe met de email heb ik de poppen aan het dansen.

Dus als iemand uitleg heeft graag 

• Auteur
  • Topper
  • April 22, 2025

Bedankt allemaal is geregeld had dus toevallig vandaag iemand van kpn aan de deur die het abonnement voor mij geregeld heeft 

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • April 27, 2025

Bedankt allemaal is geregeld had dus toevallig vandaag iemand van kpn aan de deur die het abonnement voor mij geregeld heeft 

Fijn om te lezen ​@Arco2019 en ook bedankt dat je dit hier nog even hebt laten weten! Voor nu nog een mooie zondag toegewenst en mocht je ons nog een keer nodig hebben, dan weet je ons te vinden :)