Skip to main content
Beantwoord

Kan KPN niet Spotify Basic Family gaan aanbieden?

• April 22, 2025
  • 8 reacties
  • 190 keer bekeken

XS4-Arjan
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10

Ik krijg net de email waarin de prijsverhoging voor Spotify Family bij KPN wordt aangekondigd.

Kan KPN niet ook Basic Family gaan aanbieden? Die luisterboeken gebruikt niemand bij ons en ik vind de prijsverhoging bij Spotify redelijk fors.

Beste antwoord door Marcia van KPN

Hi ​@XS4-Arjan, goede vraag! Dit ligt alleen niet bij KPN. Spotify biedt Basic alleen aan als je Spotify via hen afneemt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

8 reacties

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 22, 2025

Hi ​@XS4-Arjan, goede vraag! Dit ligt alleen niet bij KPN. Spotify biedt Basic alleen aan als je Spotify via hen afneemt. 

• Nieuwkomer
  • April 24, 2025

Jammer dit! Zojuist afscheid genomen van Spotify via KPN en daarmee van Spotify in z’n geheel.

• Nieuwkomer
  • April 26, 2025

raar je kan als KPN toch contact opnemen met spotify en daar de druk leggen dat ze anders spotify niet meer gaan aanbieden. mijn keus is anders dus om het hier op te zeggen. snap dat er inflatie is maar meer dan 22% klopt echt niet.

• April 26, 2025

raar je kan als KPN toch contact opnemen met spotify en daar de druk leggen dat ze anders spotify niet meer gaan aanbieden. 

Denk je dat Spotify daar problemen mee zou hebben? Ik denk het niet. Als KPN zou stoppen met Spotify, dan zouden ze daar bij Spotify geen traan om laten denk ik. Ze weten dat de meeste klanten dan toch wel rechtstreeks bij hun zouden afsluiten. 

• April 26, 2025

Apple Music Family is fors goedkoper en biedt veel betere geluidskwaliteit. Afspeellijsten overzetten is makkelijk met Soundizz

• April 26, 2025

Apple Music Family is fors goedkoper en biedt veel betere geluidskwaliteit. Afspeellijsten overzetten is makkelijk met Soundizz

Heb je dan toegang tot dezelfde muziek? Is alles wat op Spotify beschikbaar is ook beschikbaar bij Apple? 

• April 26, 2025

Heb je dan toegang tot dezelfde muziek? Is alles wat op Spotify beschikbaar is ook beschikbaar bij Apple? 

het aanbod op Apple Music en Spotify is grotendeels vergelijkbaar, maar niet identiek. Beide diensten hebben meer dan 100 miljoen nummers in hun catalogus . Toch kunnen sommige nummers of albums exclusief zijn voor één platform, afhankelijk van deals met artiesten of labels. Daarnaast biedt Spotify podcasts en audioboeken aan, terwijl Apple Music zich richt op muziek en live radio.

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • April 26, 2025

Ik heb zelf een abonnement genomen op YouTube, Individueel lidmaatschap: € 13,99/mnd en dat is inclusief YouTube music.
En dat bevalt mij prima.

(Via YouTube zelf afgesloten)

Â