Skip to main content
Antwoord

KPN Box 12b in opstartloop, modem valt steeds uit en powerlampje brandt rood, geen internet en tv

• May 25, 2025
  • 4 reacties
  • 391 keer bekeken

Zie titel.

Sinds gister hebben wij helaas problemen met ons modem. Eerst gaan alle lampjes (op WIFI na) groen branden. Vervolgens vallen ze allemaal uit en gaat het Power lampje rood branden. Dit blijft zich oneindig herhalen. 

Helaas alles al gedaan qua resetten/ opnieuw aansluiten. Heeft iemand misschien een idee waar dit aan kan liggen? We hebben nu zowel geen internet als tv wat erg vervelend is.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@TvanderP, welkom op onze community! Ik denk dat je hier t beste meteen even over kan bellen met ons. Dit kan op 0800-0402 of met een online belafspraak. Als de adapter vervangen moet worden of de experiabox kunnen zij dat regelen! 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

• May 25, 2025

De voedingsadapter is kapot denk ik.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 25, 2025

Zou misschien kunnen inderdaad. Zie modelnummer op de foto. Lampje van de adapter brandt wel gewoon groen.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@TvanderP, welkom op onze community! Ik denk dat je hier t beste meteen even over kan bellen met ons. Dit kan op 0800-0402 of met een online belafspraak. Als de adapter vervangen moet worden of de experiabox kunnen zij dat regelen! 

• Helper
  • May 29, 2025

waarom zeggen ze bij storingen zijn wij 24/7 open maar als je belt dat ze gesloten zijn.