Skip to main content
Antwoord

Ik krijg een herinnering maar ik heb deze factuur al voldaan

• August 28, 2025
  • 3 reacties
  • 63 keer bekeken

Geachte KPN klantenservice,

Ik heb onlangs een herinnering ontvangen voor een openstaand bedrag van € 34,72. Ik wil u erop wijzen dat dit bedrag al op 22 augustus is voldaan. 

Kunt u bevestigen dat de betaling is ontvangen, ook zijn jullie slecht te bereiken voor mensen die geen tijd hebben om te bellen. De chat stuur je van het kastje naar de muur. 

Alvast bedankt voor uw medewerking.

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi ​@Chermene en welkom bij de KPN Community.

Als je een herinnering hebt ontvangen voor een betaling die je al gedaan hebt, controleer dan de volgende zaken:

• Is de herinnering per post verstuurd en kort nadat je de betaling hebt gedaan? Dan kan het zo zijn dat de herinnering en de betaling elkaar gekruisd hebben. 
  • Kijk in je MijnKPN of er nog facturen open staan. Zo niet, dan zit het goed!
  • Mocht je MijnKPN aangeven dat er nog een factuur open staat, dan kun je het beste een belafspraak met ons maken.
  • Houd er ook rekening mee dat, wanneer de betaling handmatig over is gemaakt, het een paar dagen kan duren voor dit verwerkt is. Betalen via iDeal gaat het snelste.

Zie hiervoor ook alle tips en uitleg over je KPN factuur en betaalmogelijkheden bij KPN.

Hopelijk lukt het zo!

3 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • August 28, 2025

@Chermene Vul je forumprofiel aan met je adres,klantnummer en je naam dan ziet een moderator wie je bent zodra je topic aan de beurt is.

Je kunt ook bellen met de klantenservice 0800 0402 

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • August 28, 2025

En als u wilt chatten kan dat via Facebook of X (Twitter)

Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 30, 2025

Hi ​@Chermene en welkom bij de KPN Community.

Als je een herinnering hebt ontvangen voor een betaling die je al gedaan hebt, controleer dan de volgende zaken:

• Is de herinnering per post verstuurd en kort nadat je de betaling hebt gedaan? Dan kan het zo zijn dat de herinnering en de betaling elkaar gekruisd hebben. 
  • Kijk in je MijnKPN of er nog facturen open staan. Zo niet, dan zit het goed!
  • Mocht je MijnKPN aangeven dat er nog een factuur open staat, dan kun je het beste een belafspraak met ons maken.
  • Houd er ook rekening mee dat, wanneer de betaling handmatig over is gemaakt, het een paar dagen kan duren voor dit verwerkt is. Betalen via iDeal gaat het snelste.

Zie hiervoor ook alle tips en uitleg over je KPN factuur en betaalmogelijkheden bij KPN.

Hopelijk lukt het zo!