Wij hebben een huis van 1875. Helaas hebben wij geen ISRA punt in de meterkast en weten wij ook niet waar de IS/RA punt of het telefoniekabel naar binnen komt. Buiten het huis zien wij op twee locaties dikke groene kabel de muur ingaan, maar geen idee wat dit is.
Aangezien onze internetverbinding belabberd is en wij modems gewisseld hebben, tenminste 10 verschillende routers en kabels (telefoon en Ethernet) zijn wij het een beetje beu.
Hoe komen wij erachter waar het kabel voor telefonie het huis binnen gaat?
Hoe kunnen wij een nieuwe/ betere punt laten aanleggen?
wat kost dit, want om de havenklap valt bij ons de internetverbinding weg (jitter en socket fouten).
bij welk bedrijf moeten wij ons melden of kunnen wij een aanvraag stellen om een fatsoenlijke IS/RA punt te krijgen en ook van internet te kunnen genieten!?????
Beantwoord
IS/RA punt locatie
Beste antwoord door Alex van KPN
Graag gedaan, in dit geval heb ik het niet kunnen achterhalen. Bij ons staat het, en dat is standaard in dit geval (oud huis), op het dichtstbijzijnde plek vanaf de voor voorkant van het huis. Kan dus van alles betekenen, afhankelijk van je huis. Woonkamer/meterkast/schuur etc. Mijn advies is om wederom je provider aan te spreken op het feit dat je geen stabiele verbinding hebt. Zo te zien moet dit geen probleem zijn wat capaciteit betreft, en dan kijk ik naar onze tool op basis van jouw adres. Tot 100 Mpbs moet geen probleem zijn.
Ik hoop oprecht dat je hier wat aan hebt.
Bekijk origineelIk hoop oprecht dat je hier wat aan hebt.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.