Enige tijd geleden heb ik een e-mailadres verwijderd uit een van onze accounts. Dit e-mailadres wil ik nu weer toevoegen aan een ander account maar dit is (nog) niet mogelijk. Ik heb op het forum gezien dat KPN de reservering kan verwijderen zodat ik het e-mailadres weer kan gebruiken. Kunnen jullie dat voor mij in orde maken?
Alvast hartelijk dank.
Beantwoord
verwijderen reservering e-mail adres
Beste antwoord door Nadia
Hay Maree, dat kan ik! 🙂 Leuk dat je ons hier op het forum hebt gevonden, welkom. Als jij je forumprofiel aanvult met; naam, postcode, huisnummer, klantnummer en het mailadres (in klantnummer mobiel) kan ik voor je aan de slag. Laat je het hier ook even weten dat je de gegevens hebt bijgewerkt?
ps. jouw persoonlijke gegevens zijn alleen voor de mods. te zien, ze blijven privé!
Bekijk origineelps. jouw persoonlijke gegevens zijn alleen voor de mods. te zien, ze blijven privé!
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.