Skip to main content
Beantwoord

Digitenne na wijziging geeft alleen NPO 1,2 en 3

• July 9, 2019
  • 3 reacties
  • 188 keer bekeken

Na wijziging van het digitenne signaal krijg ik alleen nog de zenders NPO 1,2 en 3. Alle aanwijzingen geprobeerd maar niets helpt. Contact met KPN-servicenummer na een half uur wachttijd gewoon verbroken. Bij abonnement staat basis-abonnement op: nee. Wat nu te doen?

Beste antwoord door Uijltje123

Laat maar. Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met de servicedesk van KPN en binnen 5 minuten was mijn CAS-nummer gereset, mijn zenders opnieuw geladen en werkt alles weer zoals het hoort.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

• Auteur
  • Deelnemer
  • July 10, 2019
CAS-id staat in mijn profiel. Is er een moderator die dit op kan pakken en her-activeren? Zodat ik weer gebruik kan maken van mijn digitenne?

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • July 10, 2019
Laat maar. Ik heb inmiddels telefonisch contact gehad met de servicedesk van KPN en binnen 5 minuten was mijn CAS-nummer gereset, mijn zenders opnieuw geladen en werkt alles weer zoals het hoort.

Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
Beste @Uijltje123, welkom en sorry voor de late reactie! We hebben je bericht per abuis over het hoofd gezien, ben ik bang. Fijn dat het telefonisch zo snel geregeld was!