Na de update van Kpn naar Dbt2 was het advies je antenne opnieuw te plaatsen om de beste ontvangst te krijgen.
Welneu een ding staat vast: de update is alles behalve een verbetering.
Nu heb ik haarscherpe beelden..... die stil staan.
Ieder voertuig dat mijn woning passeert veroorzaakt een storing c.q stilstaand beeld of de melding dat er geen signaal is, wat dan zo'n halve minuut tot 2 minuten (!) duurt voor er weer beeld is.
Het zorgeloos kijken met digitenne is niet meer. En wat is het kommentaar van de kpn? "Je doet t r maar mee".
Kpn vertoont nog steeds dezelfde monopolistisch gedrag als dat ze de ptt waren.
Ze zadelen je op met een ronduit ondeugdelijk product en komen de klant niet of nauwelijks tegemoet met zijn problemen maar ondertussen wel even vlug tussendoor de prijs vet verhogen.
Kpn is ern schandalig bedrijf en 100% klantonvriendelijk.
Waarom godverdomme krijg ik niet waar ik voor betaald heb?!@
Beantwoord
Publieke zenders continue gestoord of onderbroken
Beste antwoord door Noordzee
Hallo HarryS5,
Ik begrijp dat je boos bent, maar wat mij betreft is het niet nodig om dan te gaan vloeken.
Wel wil ik proberen om jou te helpen met wat tips, maar ik heb dan ook een paar vragen aan jou:
(Voor de duidelijkheid : Ik ben geen medewerker van KPN)
1/ Wat voor type antenne gebruik je?
2/ Staat jouw antenne binnen of buiten?
3/ Wat is jouw locatie?
Wel alvast dus een paar algemene tips:
Wil je het volgende eens proberen?:
1/ Haal de ontvanger even van de stroom af.
2/ Zet de ontvanger op een niet al te warme plek. Ook niet dicht bij een andere elektrisch apparaat zoals een LED-lamp of een modem.
3/ Zet de antenne zo hoog mogelijk, zo mogelijk buiten.
4/ Zet de ontvanger weer aan.
5/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.
6/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken.
7/ Draai de richting van de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.
Wordt de ontvangst hier beter van?
Bekijk origineelIk begrijp dat je boos bent, maar wat mij betreft is het niet nodig om dan te gaan vloeken.
Wel wil ik proberen om jou te helpen met wat tips, maar ik heb dan ook een paar vragen aan jou:
(Voor de duidelijkheid : Ik ben geen medewerker van KPN)
1/ Wat voor type antenne gebruik je?
2/ Staat jouw antenne binnen of buiten?
3/ Wat is jouw locatie?
Wel alvast dus een paar algemene tips:
Wil je het volgende eens proberen?:
1/ Haal de ontvanger even van de stroom af.
2/ Zet de ontvanger op een niet al te warme plek. Ook niet dicht bij een andere elektrisch apparaat zoals een LED-lamp of een modem.
3/ Zet de antenne zo hoog mogelijk, zo mogelijk buiten.
4/ Zet de ontvanger weer aan.
5/ Ga in het menu terug naar de fabrieksinstellingen.
6/ Geef een nieuwe opdracht zenders zoeken, maar dan via de optie uitgebreid zenders zoeken.
7/ Draai de richting van de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.
Wordt de ontvangst hier beter van?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.