Skip to main content
Beantwoord

Kpn sim only abonnement

• 25 september 2019
  • 3 reacties
  • 68 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 3 reacties
Ik heb een kpn totaal pakket met daarbij een kpn sim only abonnement,door het bezit van totaal pakket heb ik dubbele data en belminuten.
Als ik mijn kpn mobil abonnement stop en naar een ander bedrijf overstap,heeft dat dan gevolgen voor mijn kpn totaalpakket ?

Beste antwoord door EMKE

Alex,
Bedankt voor de reaktie,ik heb 1 mobil abbo en na nog wat huiswerk besloten te blijven waar ik ben en mijn abbo verlengd.
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23397 reacties
  • 26 september 2019
Hi EMKE, welkom op het forum.

Heb je meerdere mobiele abonnementen onder je KPN Compleet gekoppeld? Dan zal het niets uitmaken. Als je overstapt en verder alleen je totaalpakket overblijft verlies je het gratis zenderpakket, FOX sports of het Pluspakket.

Ik an dit ook voor je nakijken. Zou je in dat geval je profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • Antwoord
  • 26 september 2019
Alex,
Bedankt voor de reaktie,ik heb 1 mobil abbo en na nog wat huiswerk besloten te blijven waar ik ben en mijn abbo verlengd.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • 23397 reacties
  • 26 september 2019
EMKE schreef:
Alex,

Fijn dat alles duidelijk is en dat je toch nog bij ons blijft. 🙂