Bijna al mijn opnames zijn gewist na resetten kastje. Ik heb ook het kastje daarna via de harde manier gereset, maar dat helpt ook niet.
Bijna alle opnames gewist na resetten tv-ontvanger
Beste antwoord door Marcia van KPN
Ik ben alles nog eens bij nagelopen en zie eigenlijk nog maar één mogelijkheid en dat wordt uitgelegd in dit topic over itv opnames:
We hebben per begin september 2019 de HD kanalen ‘verwijderd’ voor de app. Dat viel samen met die app update. De HD variant voor de app had ook geen betekenis, het was en zijn exact dezelfde streams als zonder HD. De HD in de kanaalnaam had dus puur iets te betekenen op een tv-ontvanger.
Gevolg is dat deze situatie kan gebeuren als je nog HD only opnames hebt staan. Omdat bijna iedereen inmiddels meer dan een jaar HD-op-1 heeft, komt dat zelden meer voor, tenzij…. je ook nog HD only geplande opnames hebt (ingepland, voordat deze klant HD-op-1 kreeg). Dat is hier het geval en dat verklaart deze klacht.
Kortom, het is verstandig om de geplande lijst met opnames een keer opschonen en opnieuw inplannen. Dat voorkomt nog verdere verrassingen uit deze hoek.
Ik verwacht dat dit ook bij jou het geval is helaas :-(.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.