Skip to main content
Beantwoord

Afhalen, Nieuwe samsung telefoon.

• 4 maart 2020
  • 3 reacties
  • 73 keer bekeken

Nieuwe Samsung besteld maar ik kom net 1 dag te laat van vakantie. Deze bestelling moet opnieuw aanvragen of anders regelen. Hoe zit dat dan?????????. 

Irritant vind ik dit.                                   

Beste meneer Vlaskamp,

Uw nieuwe Samsung Galaxy S10 128GB, Prism Black ligt voor u klaar op het volgende door u gekozen PostNL Servicepunt:

Gr Jaime Vlaskamp

Beste antwoord door Vikash van KPN

Vikash schreef:

Hoi @Jvlaskamp. Welkom op het KPN Forum. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. Als het goed is heb je vanochtend een mail ontvangen waarin staat dat jouw toestel opgehaald kan worden op het PostNL Servicepunt. Ja kan het toestel afhalen tot 7 dagen na dagtekening van dit bericht. Daarna wordt het pakket teruggestuurd naar KPN. Je ontvangt zo een privebericht met meer informatie. 

Ik heb niet meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je het toestel hebt opgehaald van het servicepunt. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Jvlaskamp. Welkom op het KPN Forum. Ik hoop dat je een fijne vakantie hebt gehad. Als het goed is heb je vanochtend een mail ontvangen waarin staat dat jouw toestel opgehaald kan worden op het PostNL Servicepunt. Ja kan het toestel afhalen tot 7 dagen na dagtekening van dit bericht. Daarna wordt het pakket teruggestuurd naar KPN. Je ontvangt zo een privebericht met meer informatie. 

Laat je mij weten of het is gelukt?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@Jvlaskamp Heb je het toestel al opgehaald op het PostNL Servicepunt?

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16476 reacties
  • Antwoord
  • 16 maart 2020
Vikash schreef:

Ik heb niet meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je het toestel hebt opgehaald van het servicepunt. Als ik toch nog iets voor jou kan betekenen, dan hoor ik dat graag van je.