Skip to main content
Beantwoord

KPN mobiel nummer naar KPN een

• July 4, 2020
  • 1 reactie
  • 63 keer bekeken

PSV_Freak
Deelnemer
Forum|alt.badge.img

Ik heb momenteel een Compleet-pakket bij KPN (Internet, interactieve TV, vaste telefonie en mobiele telefonie). Daardoor heb ik enkele voordeeltjes.

Nu wil mijn werkgever mijn nummer overhevelen naar KPN één, zodat ik ook in het telefonische bedrijfsnetwerk zit. 

Nu is mijn vraag: Komen mijn voordelen dan te vervallen?

Beste antwoord door Susan_

Hi @PSV_Freak, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Helaas niet, wanneer je mobiele abonnement overgaat op een zakelijk KPN abonnement verlies je inderdaad de voordelen. Alleen kleinzakelijke abonnementen kunnen in aanmerking komen.

Maar onze zakelijke tak heeft zijn eigen voordelen KPN Compleet / Hussel. Misschien handig om dit van te voren inderdaad even na te gaan!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • July 7, 2020

Hi @PSV_Freak, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Helaas niet, wanneer je mobiele abonnement overgaat op een zakelijk KPN abonnement verlies je inderdaad de voordelen. Alleen kleinzakelijke abonnementen kunnen in aanmerking komen.

Maar onze zakelijke tak heeft zijn eigen voordelen KPN Compleet / Hussel. Misschien handig om dit van te voren inderdaad even na te gaan!