Skip to main content
Beantwoord

Traag bekabeld internet

• 30 september 2020
  • 2 reacties
  • 34 keer bekeken

Beste KPN,

Ik merk al een tijdje dat het bekabeld internet zeer traag kan zijn. Ik heb al vele verschillende oplossingen proberen toe te passen, maar niks werkt.

Is er iets wat ik hier tegen kan doen? Ik beschik over een kpn alles in 1 instap abonnement. En ik kan ook nergens vinden over hoeveel Mbit's wij maximaal kunnen beschikken. Vaak komt de download snelheid niet boven de 1,3 MB's (10,4 mbit's).

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @vanleeuwenhedel, welkom. 

Je hebt hier ook al contact over gehad. Je zit nog op koper die max 16 Mbit/s aan kan. Maar er ligt ook glasvezel waar je op aangesloten kan worden. Dit moest je nog overleggen begreep ik. Ik wil je wel aanraden om daar op over te gaan. Dan krijg je een snellere en stabielere verbinding. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

• 0 reacties
  • 30 september 2020

Check op deze site hoeveel MB er beschikbaar is op u woning.

https://xs4all-fpi-info.fourstack.nl/

Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • Antwoord
  • 5 oktober 2020

Hoi @vanleeuwenhedel, welkom. 

Je hebt hier ook al contact over gehad. Je zit nog op koper die max 16 Mbit/s aan kan. Maar er ligt ook glasvezel waar je op aangesloten kan worden. Dit moest je nog overleggen begreep ik. Ik wil je wel aanraden om daar op over te gaan. Dan krijg je een snellere en stabielere verbinding.