Skip to main content
Beantwoord

Ik krijg een mail namens mijn tante dat er een mailbox opgezegd wordt maar ik herken deze niet

• May 15, 2026
  • 4 reacties
  • 86 keer bekeken

Een bericht gekregen dat vanaf 25 juni 2026 de meer dan een half jaar niet gebruikte mailboxen stopgezet worden. 
Op mijn KPN account heb ik voor mijn tante van 96 jaar haar gebruik van KPN gekoppeld daar zij zelf niets met internet doet en ik de 1e contactpersoon ben.  Ik krijg dus de overzichten van de facturen te zien en de evt. berichten voor haar ook per mail op mijn e-mailadres. 
Nu vraag ik me af welk e-mailadres nu gestopt gaat worden. (herken deze niet wat in het brief staat)  Ik vermoed het e-mailadres van mijn tante wat aan haar klantnummer gekoppeld is wat niet gebruikt word en gaat worden gebruikt. 
Is dat juist !     Ik gebruik voor mijn eigen KPN zaken mijn eigen e-mailadres en webmailadres.

Beste antwoord door JanD

Als de mail aan jouw tante gericht is, geldt het voor haar, zie het betreffende adres waar de mail aan gericht is.

@Ketti54 

4 reacties

JanD
Superuser
  • Antwoord
  • May 15, 2026

Als de mail aan jouw tante gericht is, geldt het voor haar, zie het betreffende adres waar de mail aan gericht is.

@Ketti54 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 15, 2026

In de aanhef van de brief naar mijn e-mailadres staat inderdaad alleen haar naam.
Verder geven ze aan om welk e-mailadres het gaat gaat die ik niet direct herken (gedeeltelijk geblindeerd)

JanD
Superuser
  • May 15, 2026

Beste ​@Ketti54 

Als het een mailaccount van je tante is herken je dat ook, ook al is dat gedeeltelijk geblurd.

Dan gaat het dus om het mail account van je tante.

Om te zorgen dat dat geldig blijft moet het voor 25 juni een keer actief gebruikt zijn, zie ook onderstaande link voor andere uitleg:

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 15, 2026

Bedankt Jan het is me helemaal duidelijk, ik doe er dan ook verder niets mee er wordt toch niet met dat e-email account gewerkt.  Alles loopt via mij voor haar.