Skip to main content
Beantwoord

Kan ik deze mail over een afspraak maken voor glasvezelaanleg vertrouwen?

• February 18, 2025
  • 1 reactie
  • 245 keer bekeken

Hallo 

Onderstaande mail gehad, maar klopt dit wel?

Ook werkt de link niet, om mijn afspraak wel of niet te bevestigen, graag jullie reactie.

Beste bewoner,

Binnenkort is het zover. Onze glasvezelmonteur komt bij je langs om het glasvezelaansluitpunt in je woning te monteren. We hebben alvast een afspraak voor je gepland.

We komen langs op 21/03/2025 tussen 8:00 - 13:00 uur.

Belangrijk: Bevestig of wijzig je afspraak voor 14/03/2025

Zo bevestig of wijzig je de afspraak

1. Ga naar kpnnetwerk.nl/aansluit-afspraak
  2. Vul je gegevens aan.
  3. Druk op de knop om je afspraak te bekijken.
  4. Bevestig of wijzig je afspraak.
  Als dit via de website niet lukt of u wilt uw afspraak wijzigen, kunt u op werkdagen tussen 08:00 en 16:30 uur bellen naar 0412-724804 of per mail oss@circet.nl

(Graag vernemen wij dan uw postcode, huisnummer en voorkeursdag om u beter te helpen).

Wat we komen doen
We trekken de glasvezelkabel vanaf de voordeur door tot in je woning. Daarna monteren we het glasvezelaansluitpunt op de plek die je eerder met de glasvezelvoorbereider hebt bepaald.

Belangrijk tijdens de afspraak

• Zorg dat er iemand van 18 jaar of ouder aanwezig is om de monteur te ontvangen;
• Zorg dat de kruipruimte en de ruimte rondom het aansluitpunt vrij zijn. Dan kan onze monteur snel aan de slag;

Heb je nog vragen? Kijk dan op kpnnetwerk.nl/vragen.

Met vriendelijke groet,
Team KPN Netwerk

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Paul puti. Dit is wel een legitieme e-mail. De reden dat de link niet werkt in de mail komt omdat kpnnetwerk.nl is veranderd naar netwerk.kpn.com en dat is ben ik bang niet meegenomen in deze mail. Als je de URL verandert naar de nieuwe vorm, dan kom je op de juiste pagina uit: https://netwerk.kpn.com/formulieren/aansluit-afspraak/#stap-1

Circet is wel de aannemer die bezig is in de regio Oss met de aanleg van glasvezel, dat lees ik bijvoorbeeld hier. Dus het kan ook geen kwaad om direct met hen contact op te nemen om een afspraak in te plannen. Tenminste als je graag aangesloten wordt op glasvezel ;) 

Laat maar weten of het lukt om een afspraak in te plannen!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+13
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 20, 2025

Hoi ​@Paul puti. Dit is wel een legitieme e-mail. De reden dat de link niet werkt in de mail komt omdat kpnnetwerk.nl is veranderd naar netwerk.kpn.com en dat is ben ik bang niet meegenomen in deze mail. Als je de URL verandert naar de nieuwe vorm, dan kom je op de juiste pagina uit: https://netwerk.kpn.com/formulieren/aansluit-afspraak/#stap-1

Circet is wel de aannemer die bezig is in de regio Oss met de aanleg van glasvezel, dat lees ik bijvoorbeeld hier. Dus het kan ook geen kwaad om direct met hen contact op te nemen om een afspraak in te plannen. Tenminste als je graag aangesloten wordt op glasvezel ;) 

Laat maar weten of het lukt om een afspraak in te plannen!