Skip to main content
Vraag

Spotify koppelen aan mijn KPN abonnement lukt niet

• February 6, 2026
  • 1 reactie
  • 6 keer bekeken

Het lukt mij niet om mijn spotify te koppelen aan KPN.

Ben hier al een aantal dagen mee bezig maar krijg steeds foutmeldingen dat de link niet werkt en/of verlopen is.

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • February 7, 2026

Hallo ​@Koekerd ,

Hoe vraag ik Spotify bij KPN aan?

Spotify Premium en Spotify Family kan je bestellen via MijnKPN.

Je kunt Spotify Family nu ook bestellen bij een een KPN mobiel abonnement (niet bij Kids Sim of Data Only) 🎉

Bestellen

Heb je al een Spotify abonnement?

Heb je al een Spotify abonnement, zeg dan eerst je huidige abonnement bij Spotify op. Daarna kan je Spotify via KPN bestellen.

1. Ga naar je Spotify accountpagina op de website van Spotify.

2. Klik op Spotify Premium opzeggen. Spotify zet je account dan om naar Spotify Free aan het einde van de factuurperiode.

3. Bestel daarna Spotify bij KPN.

4. Gelukt? Dan kan je Spotify activeren bij KPN. Let op: vul je bestaande Spotify accountgegevens in bij het activeren. Zo geniet je van eigen muziek en afspeellijsten!

Spotify aanvragen bij een ouder abonnement

Heb je op dit moment een abonnement hebt dat ouder is (bijvoorbeeld 'Alles-in-1 Standaard')? En wil je graag gebruik maken van Spotify Premium of Family? Dan zal je eerst over moeten naar 1 van de nieuwste abonnementen. Dit kan je zelf via MijnKPN regelen.

Hoe activeer ik Spotify?

Je krijgt een e-mail van ons met daarin een activatielink. Zodra je deze hebt ontvangen kun je Spotify activeren.

Spotify activeren doe je zo:

1. Ga naar de Spotify activatiepagina of klik op de link in je activatiemail
  2. Log in met je KPN account
  3. Klik op de activatieknop bij Spotify
  4. Je wordt nu doorgestuurd naar Spotify
  5. Meld je aan met je bestaande Spotify gebruikersnaam en wachtwoord of maak een nieuw account aan
  6. Activeer je account
Activeren

Bron:

Â