Skip to main content

ontevreden Klant

• March 3, 2026
  • 0 reacties
  • 15 keer bekeken

Ik ben een nieuwe klant bij KPN en heb nu al spijt van deze keuze, omdat ik sinds november vorig jaar gebruikmaak van de overstapservice om van Ziggo naar KPN te gaan, maar ondanks herhaalde beloften dat mijn aansluiting op 16 december gereed zou zijn en dat de aannemer een week van tevoren contact met mij zou opnemen om de glasvezelkabel binnen te brengen, heb ik niets gehoord; pas na zelf bellen kreeg ik te horen dat KPN van aannemer is gewisseld, dat de nieuwe aannemer de glasvezelkabel buiten niet kan vinden en dat de vorige aannemer geen documentatie heeft achtergelaten, waardoor niemand weet waar de kabel ligt en de oplossing tot 30 dagen kan duren, terwijl mij vervolgens opnieuw werd beloofd dat alles vóór 20 januari 2026 geregeld zou zijn, maar ook dat is niet gebeurd; sindsdien word ik van het kastje naar de muur gestuurd, heb ik eind januari nogmaals mijn verhaal moeten uitleggen en werd mij beloofd dat ik binnen vijf werkdagen teruggebeld zou worden, maar nu — inmiddels maart — heb ik nog steeds niets gehoord en zie ik zelfs dat de aansluitdatum in de KPN‑app telkens wordt uitgesteld, nu naar 13 maart 2026, terwijl dit al in december klaar had moeten zijn; extra wrang is dat ik juist wilde overstappen om de hoge kosten van Ziggo te vermijden en omdat KPN goedkoper zou zijn, maar ik betaal al maanden onnodig de hogere Ziggo‑kosten doordat KPN één simpele afspraak niet nakomt, en bovendien heb ik ook mijn mobiele abonnementen naar KPN overgezet om te profiteren van dubbele data in combinatie met KPN‑thuis, maar doordat mijn thuisinternet nog steeds niet is aangesloten, profiteer ik nergens van.