Skip to main content
Vraag

opdrinngerige, liegende KPN Monteur

• April 29, 2026
  • 0 reacties
  • 8 keer bekeken

(Monteur moet colporteur zijn, opdringerig zonder dubbel n) 

Op 23-06-2026 werd er heel vervelend en hard aangebeld, zo rond 12.30. Toen ik wilde checken wie het was, bleek het een KPN medewerker te zijn (die duidelijk aan het wachten was). Ik heb een nee geen verkoper sticker op de deur. Ik woon in een huurhuis, het gaat via de verhuurder, dan laten ze netjes weten via een brief of email wie er langskomt en wat er gaat gebeuren, dus ik vond het sowieso al vreemd. Meneer zag mij vanachter het glasfolie bewegen en liep weer naar de deur. Ik vond het niet fijn, dus ik deed niet open. Omdat ik er geen goed gevoel bij kreeg en het idee had dat iemand misschien de sticker vanaf had gehaald, wilde ik dat checken waardoor ik de deur op een kier deed. Een paar seconden daarna verscheen dezelfde man vanuit het niets achter het muurtje, liep meteen heel intimiderend op me af, ik had daar geen zin in dus meteen de deur dicht gedaan waardoor meneer bleef kloppen en aanbellen. Ik vertrouwde het niet en dat gevoel bleek terecht. Uiteindelijk heeft iemand anders het voor mij opgevangen en is de man mij met rust gaan laten.

Jullie colporteur beweerde met grote stelligheid dat hij op pad was gestuurd door de verhuurder tegen degene die het van me overnam en wilde weten waar de meterkast zat. De info was mondeling voldoende, bij de buren is de man naar binnen geweest. Ik heb navraag gedaan bij de verhuurder en die hebben tot twee keer toe aangegeven dat ze hier niet van wisten, ze mogen geen gegevens delen én dat degene die dit soort zaken (dus het glasvezel) vanuit de verhuurder regelt ook op een hele nare manier door jullie is bejegend. Het is echt ronduit asociaal dat er gedaan wordt dat jullie langskomen uit opdracht van de verhuurder terwijl dat niet waar is. Ik wil jullie dan ook verzoeken mijn adres uit jullie systeem te verwijderen. Dat opdringerige, grenzen niet respecteren, dat liegen, ik wil daar dus helemaal niks mee te maken hebben.