Skip to main content
Vraag

Verwijderde afleveringen blijven eerst nog zichtbaar in de opnamelijst van een serie

• March 4, 2026
  • 6 reacties
  • 41 keer bekeken

Forum|alt.badge.img+9

Als ik op mijn TV+ box een aflevering van een serie gekeken heb, verwijder ik die meteen. Echter, na verwijdering blijft die aflevering eerst nog steeds zichtbaar in de lijst staan. Pas nadat ik op Pijltje Terug heb geklikt, is de verwijderde aflevering ook echt onzichtbaar.

Dit is al best lang zo en ik vind het nog steeds hinderlijk. Wanneer wordt dit probleem nu eens aanpakt/opgelost?

(Volgens mij heb ik dit probleem als een gemeld in een van de lopende topics.)

6 reacties

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • March 4, 2026

Aanvulling: het probleem doet zich alleen voor als het de enige aflevering in de lijst is.

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • March 4, 2026

En ik meen mij te herinneren dat het probleem zich niet voordoet als je de opnamelijst op Rasterweergave hebt staan.

Het is dus iets met de lijstweergave.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 4, 2026

Wat gek. Hier verdwijnt ook de laatste, enige, opname direct uit de lijst na verwijderen. 

Na je topic hier met 3 series uitgetest.

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • March 4, 2026

Wat gek. Hier verdwijnt ook de laatste, enige, opname direct uit de lijst na verwijderen. 

Vreemd. Ik heb het hier net ook nog getest. En wederom hetzelfde als wat ik beschreven heb in startbericht.

Forum|alt.badge.img+9
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • March 4, 2026

Heb jij de opnamelijst misschien op Rasterweergave staan?

Zo ja, zet 'm dan maar eens op Lijstweergave en test het dan opnieuw.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • March 5, 2026

Inderdaad. Raster. Zal nog eens testen met lijst. Toch nog een serie gevonden om mee te testen. Inderdaad. Staat er één aflevering en je verwijderd die uit de setting van die ene serie blijft het op het scherm. 

Maar heb liever raster. Je ziet er 8 tegelijk en door de plaatjes vrijwel in één oogopslag. Bij lijst maar 7. En je moet het allemaal lezen. 

Met lijst is het ook net of ik m'n bijna 18 jaar oude HDD / DVD recorder nog gebruik. Beetje antiek 😉.

Alle streaming diensten hebben ook plaatjes.