Skip to main content
Vraag

Wanneer ontvang ik het boodschappen tegoed ter waarde van €250 voor de Albert Heijn?

• March 4, 2026
  • 1 reactie
  • 15 keer bekeken

Hoi

Mijn KPN is aangesloten op 18 januari wanneer ontvang ik mijn welkomstcadeau van ah boodschappentegoed a €250

1 reactie

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • March 4, 2026

Hallo ​@Daniel763 ,

Dat was deze actie:

https://www.kpn.com/albertheijn

Ik ga er dan vanuit dat je niet hebt gekozen voor een tijdelijke korting of een ander welkomstcadeau. 

Jij hebt wel gekozen voor een cadeau bij mijn KPN Thuis abonnement. Wanneer ontvang ik deze?

Om je welkomstcadeau te ontvangen zijn een paar dingen belangrijk. Je abonnement moet actief zijn. Daarom ontvang je eerst de eerste factuur. Daarna gaan de veertien dagen bedenktijd in. Zo gauw die voorbij zijn, versturen we binnen uiterlijk drie werkdagen je cadeau. 

Daarna wordt het welkomstcadeau verzonden door onze partner. Je ontvangt een e-mail met een Track & Trace. Je kunt hiermee jouw pakket volgen.

Let op: we sturen 't naar het adres waar je je abonnement op hebt aangevraagd. Dit kan je niet aanpassen.

Zij zijn op werkdagen van 9.00 tot 18.00 uur bereikbaar op 088 6237 006 (lokaal tarief).

Mijn abonnement is al twee weken actief, maar ik heb nog geen Track & Trace ontvangen. Wat nu?

Neem contact op met KPN. Je kunt hiervoor een belafspraak maken. Zij bellen jou dan op een moment dat het jou uitkomt.

bron: