Skip to main content
Beantwoord

Kan 3 maanden gratis Prime niet kiezen in MijnKPN

In mijn KPN kan ik de 3 maanden gratis Amazon Prime niet kiezen. Er staat gewoon 4,95 in plaats van 0

Beste antwoord door Arjan van KPN

Hoi ​@Moomje. Dat ziet er uit als een goede deal wat je via de mail hebt ontvangen. Alleen het is belangrijk om de kleine lettertjes erbij te lezen en dan staat er: “..Als je deze deal nog niet eerder hebt gebruikt”. En ik begrijp uit je reacties dat je eerder ook gebruik hebt gemaakt van Amazon Prime en een actie. Klopt dat? Dan kom je nu helaas niet meer in aanmerking voor het aanbod. 

Wil je toch in aanmerking komen voor leuke extra's en cadeautjes, kijk dan in de MijnKPN app onder Voor jou. Misschien zit daar iets van je gading bij. Lees meer over Voor jou in het onderstaande artikel. 

Bekijk origineel

12 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13605 reacties
  • 9 juli 2025

Zie hier, ik denk dat je het via hier kunt regelen.

Geld alleen als je meer dan enkele maanden geen abonnement op Prime had.

• Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 9 juli 2025

Dit begrijp ik niet want Ik kreeg een  entertainmentgids van KPN waar in staat:

Amazon Prime bij KPN

3 maanden van ons cadeau

Geniet van gratis bezorging, series en films op Prime Video én exclusieve deals tijdens de Prime Days van 8 t/m 11 juli. Mis 't niet!

Het is ongeveer een jaar geleden dat ik Prime heb gehad en ik krijg het ook via die link niet gratis.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13605 reacties
  • 9 juli 2025

Ga naar de link die ik in mijn reactie vermeld.

Daar moet het dan lukken.

• Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 9 juli 2025

Ik had op die link geklikt en zag daar

Maar na op bestel Prime te hebben geklikt

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 13605 reacties
  • 9 juli 2025

Als je het abonnement via KPN hebt afgesloten, dan krijg je informatie met informatie (PDF files) en als het goed is, staat het daar in.

Als dat niet zo is, bel dan gratis 0800-0402

PeterG
Superuser
  • 64271 reacties
  • 9 juli 2025

Als je Prime al eerder via kpn hebt gehad dan heb je het toen al 3 maanden gratis gehad. 

Dit kan niet nog een keer,  ook niet na een jaar of meer. Dit om te voorkomen dat men steeds maar weer opnieuw Prime neemt voor die korting. 

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+10
  • Moderator
  • 2144 reacties
  • Antwoord
  • 12 juli 2025

Hoi ​@Moomje. Dat ziet er uit als een goede deal wat je via de mail hebt ontvangen. Alleen het is belangrijk om de kleine lettertjes erbij te lezen en dan staat er: “..Als je deze deal nog niet eerder hebt gebruikt”. En ik begrijp uit je reacties dat je eerder ook gebruik hebt gemaakt van Amazon Prime en een actie. Klopt dat? Dan kom je nu helaas niet meer in aanmerking voor het aanbod. 

Wil je toch in aanmerking komen voor leuke extra's en cadeautjes, kijk dan in de MijnKPN app onder Voor jou. Misschien zit daar iets van je gading bij. Lees meer over Voor jou in het onderstaande artikel. 

• Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 12 juli 2025

Ja, ik zie het nu staan maar deze voorwaarden stonden niet zo in de mail.

Arjan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+10

Dat was wel handig geweest, ben ik met je eens. Het is ook een beetje raar dat je een mail hebt ontvangen over een actie waar je helaas geen gebruik van kan maken. Dus excuses daarvoor. 

• Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 13 juli 2025

Excuus aanvaard en ik begrijp het ook wel maar het was misleidend.

• Deelnemer
  • 4 reacties
  • 13 juli 2025

Hier exact het zelfde. Een mail gehad dat ik in aanmerking kom voor 3 maanden Amazon prime.

In de voorwaarden staat “Het aanbod om Amazon Prime 3 maanden te kunnen uitproberen is alleen geldig voor klanten die de afgelopen 12 maanden geen gebruik hebben gemaakt van een promotie op Amazon Prime”. Aangezien ik er 1,5 jaar geleden gebruik van heb gemaakt zou dat dus geen probleem moeten zijn. 

Echter bij het afsluiten is de korting opeens verdwenen. En als ik op de site kijk staat ergens anders weer dat je de actie alleen kan gebruiken als je hier nooit eerder gebruik van hebt gemaakt.

Je vraagt je af waarom ze die misleidende mails sturen. 
Het aparte is dat als ik rechtstreeks bij Amazon dit zelfde account weer activeer ik wel in aanmerking kom voor een nieuwe gratis proefperiode.

• Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 13 juli 2025

Bedankt voor de tip, Bosbewoner.😉

Reageer