Skip to main content

Ik kan ineens niet meer op de kpn app op mijn televisie. Hij geeft aan dat de inloggegevens onjuist zijn met code 500-300. Ik heb de app al verwijderd en opnieuw er op gezet, dat helpt helaas niet. Wat kan ik nu doen?

Ik heb exact hetzelfde probleem en hang al dagen met medewerkers aan de telefoon die mij niet verder kunnen helpen. 
 

ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

ik heb mijn modem gereset.

ik heb mijn tv ge-update.

 

Niks helpt… 


Ik heb exact hetzelfde probleem en hang al dagen met medewerkers aan de telefoon die mij niet verder kunnen helpen. 
 

ik heb de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd.

ik heb mijn modem gereset.

ik heb mijn tv ge-update.

 

Niks helpt… 

Heb jij inmiddels al een oplossing? Hier werkt het nogsteeds niet. 

Jammer dat niemand van KPN zelf reageert..


Ik heb nog geen oplossing helaas. 
Ik heb na 10 keer met kpn gebeld te hebben een medewerker gesproken die een “ticket” ging uitzetten naar de back Office. 
Het zou maximaal 3 werkdagen duren dus uiterlijk dinsdag zou ik wat moeten horen. 
 

 


Goedenavond @jsalome en @500-300! Ervaren jullie deze problemen nog steeds?
Ik lees in het onderstaande topic dat het verwijderen van de app of de gegevens daarvan dit nog wel eens op wil lossen!

 

Als ook dat het niet oplost gaat er waarschijnlijk aan onze kant iets niet helemaal goed. Ik ben wel benieuwd wat de terugkoppeling is van mijn collega's morgen. Zou je dat met ons willen delen @jsalome?


Ook dat heb ik geprobeerd maar nog steeds geen resultaat. 
Ik blijf dezelfde foutmelding krijgen. 


Ah balen. Ik hoop dat mijn collega's vandaag een oplossing voor je hebben!


Ah balen. Ik hoop dat mijn collega's vandaag een oplossing voor je hebben!

Ik hoop het ook van harte, tot op heden nog niet opgelost. 


Goedenavond @jsalome en @500-300! Ervaren jullie deze problemen nog steeds?
Ik lees in het onderstaande topic dat het verwijderen van de app of de gegevens daarvan dit nog wel eens op wil lossen!

 

Als ook dat het niet oplost gaat er waarschijnlijk aan onze kant iets niet helemaal goed. Ik ben wel benieuwd wat de terugkoppeling is van mijn collega's morgen. Zou je dat met ons willen delen @jsalome?

Hoi Thomas, 

Hier doet hij het nogsteeds niet. Ik heb de app en cache al een paar keer verwijderd, maar helaas doet hij nogsteeds niks.. zou jij me kunnen vertellen wat ik nog zou kunnen doen? Het is namelijk wel vervelend dat de gewone tv het niet doet..


@500-300 

Inmiddels doet de iTV app het weer op mijn televisie.

Wat ik hiervoor moest doen is mijn televisie terugzetten naar fabrieksinstellingen. En daarna de app opnieuw downloaden. 
 

Let wel op dat je dan overal opnieuw moet inloggen.

 

Hopelijk werk dit bij jou ook! Heel veel succes