Skip to main content

Dit is wel heel erg zuur.

Net overgestapt van Ziggo naar KPN (omdat Ziggo toch niet de rechten had van F1).

Ben nu net een maand “vaste” klant dus val net buiten de mooie aanbieding van de eerste 9 maanden gratis viaplay.

Tijdens de bestelling ook de helpdesk aan de lijn gehad en aangegeven dat ik wel wilde overstappen vanwege het niet meer beschikbaar zijn van F1 bij Ziggo, Zou aardig geweest zijn dat men me dan had geadviseerd om nog even te wachten.

 

Dit begint al goed KPN.

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board

Er zijn maar een paar mensen op de hoogte van eventuele komende acties. Dit vanwege de concurrentie.  De verkoop weet dat dus niets van acties die er aan komen.


Als bestaande klant kun je van 1 maart tot 1 augustus 2022 van Viaplay gebruik maken voor €9,99 i.p.v. €13,99

 

 


Maar u heeft toch wel een ander welkomstgeschenk gehad? Welke heeft u gekozen? 


Op de site van de concullega, zelfde korting… maakt geen verschil


Wat wil je met die opmerking eigenlijk toevoegen @driemaster Tuurlijk zit iedereen zo’n beetje op dezelfde golflengte.

Gaat er hier om dat @Piros Baalt dat die niet een tijdje gratis kan kijken, nou vind ik dat eigenlijk niet het grootste probleem, via ViaPlay kijk je eennjaar voor 99euro, als je nu meer korting of voordeel op een ander vlak hebtbgekregen ben je toch beter af vind ik, bijvoorbeeld 6 maanden 20 euro korting hou je toch nog extra 20 euro over, tel je zegeningen niet de tekortkomingen.🤪🤪


@Doornekamp33

Klopt! Net als in de supermarkt, ze ‘lopen’ achter elkaar aan...☺️


En anders F1tvPro, kost €65,- per jaar.

Linksom of rechtsom moet er (helaas) tegenwoordig voor de F1 betaald worden. 

Maar ik snap jou teleurstelling. 


zelf een account aanmaken bij viaplay tot 28 februari krijg je een jaar abonnent voor 99 euro, hebt je het in je eigen hand, hebt je kpn helemaal niet voor nodig, een kijk via tv app of Apple TV.


Voor welk welkomstcadeau heb je wel gekozen, Piros. Een cadeau (t.w.v. ca. 90 euro) heb je sowieso.


Daar ben ik ook benieuwd naar. Van welke aanbieding maak je nu gebruik als nieuwe klant zijnde @Piros? Heb je hoe dan ook een aanbieding?


Dag @Piros, welkom.

Ik snap heel goed dat je ervan baalt dat je nu net achter het net vist. Helaas waren wij ook niet eerder op de hoogte van de actie. We konden dus twee maanden geleden niet adviseren om te wachten.

Maar wat @JanD zegt, klopt. Je kunt alsnog Viaplay met korting bekijken. Vanaf 1 maart tot 1 augustus kijk je Viaplay voor 9,99 per maand. Daarna betaal je 13,99 per maand.

Je leest er alles over in dit topic: