Skip to main content

Al een week lang probeer ik via KPN een Disney+ aan te vragen. Ik krijg alleen een mail dat de bestel bevestig onderweg is. Als ik via de KPN site Disney+ wil activeren. Staat er dat ik geen Disney+ heb besteld. Met als gevolg dat het niet werkt ook niet na 24 uur. 

Ook kan ik dan niet een nieuwe aanvraag doen want er loopt nog een bestelling. 

Via de telefonische klanten service snappen ze mij niet.

En ik zo ook recht hebben op entertainment korting vandaar dat ik het via KPN wil regelen.

Wie heeft er nog een tip??? Ben al een week bezig met diverse telefoontjes naar de helpdesk

Al een week lang probeer ik via KPN een Disney+ aan te vragen. Ik krijg alleen een mail dat de bestel bevestig onderweg is. Als ik via de KPN site Disney+ wil activeren. Staat er dat ik geen Disney+ heb besteld. Met als gevolg dat het niet werkt ook niet na 24 uur. 

Ook kan ik dan niet een nieuwe aanvraag doen want er loopt nog een bestelling. 

Via de telefonische klanten service snappen ze mij niet.

En ik zo ook recht hebben op entertainment korting vandaar dat ik het via KPN wil regelen.

Wie heeft er nog een tip??? Ben al een week bezig met diverse telefoontjes naar de helpdesk

 

Kijk in MIJNKPN of Disney+ bij je pakket staat.

Zo ja, zie dan via deze link wat je kunt doen.


Vandaag weer contact gehad met KPN deze keer omdat er een mail binnen kwam met de mededeling dat de bestellen geannuleerd was.
Had nu eindelijk een goede KPN medewerker. Inmiddels is alles opgelost het probleem was dat ons abbonnement te oud was.
Nu een nieuw aboonement  veel korting en uiteindelijk met alles 1 euro goedkoper uit. na de kortingen