Skip to main content
Beantwoord

Activeringscode Disney+ niet ontvangen

• September 7, 2025
  • 2 reacties
  • 52 keer bekeken

Hoi, gisteren heb ik disney+ aangevraagd.

Ik heb wel een bevestiging gehad maar geen activeringscode. Ook is dit nog niet verwerkt in mijn overzicht in mijn kpn.

Hoe lang moet ik wachten op deze code?

En nergens staat hoe je moet activeren

Gr. Marcel

Beste antwoord door Denise van KPN

Hi ​@Webster13, wat leuk dat je hebt gekozen voor Disney+ bij KPN! 💚

Hieronder lees je alles wat je moet weten over het activeren van Disney+. 

Hoe activeer je Disney+?

Heb je Disney+ bij KPN besteld? Dan is het als entertainmentpakket toegevoegd aan jouw abonnement. Je moet Disney+ alleen nog activeren. Nadat je bestelling klaar is, ontvang je daarover een e-mail. 

Heb je Disney+ i.c.m. een nieuw internet thuis of mobiel abonnement besteld? Dan kan je Disney+ activeren nadat je internet of mobiele verbinding actief is.

Disney+ activeren

Nadat je Disney+ hebt besteld, ontvang je een bevestigingsmail van ons. Daarna ontvang je een activatiemail. Hier staan de stappen beschreven om Disney+ te activeren.

1. Ga naar de activatiepagina
  2. Log in met je KPN ID of maak er een nieuwe aan
  3. Log in met een bestaande Disney+ account, of maak een nieuw account aan

Let op: Activeren van Disney+ kan alleen vanaf het eigen KPN netwerk.

Activeren

Heb je al een abonnement bij Disney+?

Ook als je al een Disney+ abonnement hebt, kan je Disney+ bij KPN bestellen. Gebruik bij het activeren je huidige Disney+ account om je nieuwe Disney+ abonnement bij KPN te activeren. Dit voorkomt dat je dubbel betaalt. Jouw huidige abonnement bij Disney+ wordt dan op pauze gezet, zodat die betaling (tijdelijk) stopt.

Voor meer informatie over Disney+, zie: 

2 reacties

Paul.K
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+9
  • Slimmerik
  • September 7, 2025

Zodra je de activeringslink ontvangen hebt, klik je de link aan, je logt in MijnKPN en kiest dan het klantnummer waarop je Disney+ aangevraagd hebt. Het is belangrijk dat je verbonden met de internetverbinding dat gekoppeld is aan dat klantnummer. Vervolgens maak je een Disney+ account aan of je logt in met je bestaande Disney+ account.

Denise van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • September 10, 2025

Hi ​@Webster13, wat leuk dat je hebt gekozen voor Disney+ bij KPN! 💚

Hieronder lees je alles wat je moet weten over het activeren van Disney+. 

Hoe activeer je Disney+?

Heb je Disney+ bij KPN besteld? Dan is het als entertainmentpakket toegevoegd aan jouw abonnement. Je moet Disney+ alleen nog activeren. Nadat je bestelling klaar is, ontvang je daarover een e-mail. 

Heb je Disney+ i.c.m. een nieuw internet thuis of mobiel abonnement besteld? Dan kan je Disney+ activeren nadat je internet of mobiele verbinding actief is.

Disney+ activeren

Nadat je Disney+ hebt besteld, ontvang je een bevestigingsmail van ons. Daarna ontvang je een activatiemail. Hier staan de stappen beschreven om Disney+ te activeren.

1. Ga naar de activatiepagina
  2. Log in met je KPN ID of maak er een nieuwe aan
  3. Log in met een bestaande Disney+ account, of maak een nieuw account aan

Let op: Activeren van Disney+ kan alleen vanaf het eigen KPN netwerk.

Activeren

Heb je al een abonnement bij Disney+?

Ook als je al een Disney+ abonnement hebt, kan je Disney+ bij KPN bestellen. Gebruik bij het activeren je huidige Disney+ account om je nieuwe Disney+ abonnement bij KPN te activeren. Dit voorkomt dat je dubbel betaalt. Jouw huidige abonnement bij Disney+ wordt dan op pauze gezet, zodat die betaling (tijdelijk) stopt.

Voor meer informatie over Disney+, zie: