Skip to main content
Beantwoord

Al 2 dagen geen nieuwe aflevering van The Bold & The Beautiful Classics op Videoland

  • 5 October 2021
  • 6 reacties
  • 850 keer bekeken

Er zijn al 2 dagen geen nieuwe afleveringen van the bold and the beautifull classics bij gekomen op videoland. 


Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Hoi @Hendrika87. De content die op dit moment op Videoland wordt geplaatst krijgen wij vanuit Videoland aangeleverd. Wij plaatsen dan de inhoud op Videoland Unlimited. Er kan dus inderdaad enige vertraging in zitten. Zou je de tv-ontvanger eens kunnen resetten voor mij? Laat je nog even weten hoe dat is afgelopen?


Ik heb het bakje gereset maar is nog het zelfde er komen geen nieuwe afleveringen van de the bold classics meer bij de laatste was 1300


Ik heb inmiddels alles geprobeert en zelfs met videoland gemaild! Die mij terug sturen naar kpn! 

 

Ik mis dus 8 afleveringen inmiddels en het is ontzettend lastig om zo een antw te vinden denk dat ik het morgen maar opzeg! 

Ik ga niet meer betalen voor deze dienst

 


Vanuit videoland zeggen dat kpn een update moet invoeren... 

 

Kpn doe dit aub dan kunnen we weer verder kijken... 


Ik heb inmiddels alles geprobeert en zelfs met videoland gemaild! Die mij terug sturen naar kpn! 

 

Ik mis dus 8 afleveringen inmiddels en het is ontzettend lastig om zo een antw te vinden 

 

 


Hoi @Hendrika87 

Ik heb intern gecheckt en ze zijn er mee bezig. Blijkbaar wachten we nu op een update vanuit Videoland en er is goede hoop dat dit nog voor het weekend kan zijn opgelost. Dus nog even geduld.