Skip to main content
Beantwoord

Amazon Prime, geen beeld wel geluid

  • November 1, 2021
  • 16 reacties
  • 7942 keer bekeken

Beste, 

 

Sinds gisteren werkt Amazon prime niet meer op de tv. Wel geluid maar geen beeld. Resets uitgevoerd.

Netflix doet het wel en KPN televisie doet het ook. Amazon prime werkt wel via de tel.

Nog opties om te proberen, of is er een storing bij de KPN software?

 

Mvg Dcapel


Admin: topic verplaatst naar juiste board

Beste antwoord door Liepaja Silv

Niet zo leuk @marjolein75 en @Liepaja Silv :slight_frown:

Maakt het nog een verschil als jullie de tv-ontvanger even kort van de stroom afhalen en daarna weer op laten starten? 


:grinning: Dankjewel Maja, het is gelukt. Prime werkt weer :thumbsup_tone2:

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

16 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 1, 2021

Heeft je ontvanger wel de nieuwste software (moet haast wel aangezien kpn dat automatisch pusht. Dit probleem speelde namelijk begin augustus, dus apart dat je het nu (ook) hebt.

Huidige software

HTML 4.131.208
NMC 8.0.131_2

Sluit je de app altijd wel af, en ga je dus terug naar een gewone zender, alvorens de ontvanger uit te zetten?


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 1, 2021

Hoi PeterG, 

Bedankt voor je reactie, inderdaad software is up to date en ik sluit hem altijd volledig af. Vreemd is dat eergisteren dat hij wel gewoon werkte maar ineens niet meer...


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • November 1, 2021

Misschien is er toch weer wat mis met de app in de ontvanger, maar één melding betekent dat nog niet. @DCapel 

Heb je niet een (moderne) smart-tv? Misschien wel een 4k/uhd televisie. Daar zit die app, en vele andere, ook in. En in mijn ervaring vele malen stabieler dan de apps in de kpn-doos.


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 2, 2021

Vreemd probleem @DCapel :slight_frown:

Zou je nog eens een ‘frisse start’ willen proberen? Wellicht verandert dat de zaken! 


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • November 8, 2021

Is alles inmiddels weer in orde @DCapel? We horen het graag!


  • Deelnemer
  • January 19, 2022

Ik heb hetzelfde probleem. Ik zie prime logo blijvend in beeld staan, hoor de aflevering. Als ik doorspoel zie ik wel onderin beeldframes van de serie, maar dat is het. Netflix werkt wel met zowel app als via kpn. Prime alleen als ik LG Smart afstandsbediening gebruiken. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 19, 2022

Hoi marjolein75,

Ik heb vanalles geprobeerd zonder succes. Na 4 dagen was het plotseling weer terug als normaal. Waar dat aan gelegen heeft....geen idee. 


Liepaja Silv
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • January 20, 2022

Bij mij sinds gisteren hetzelfde, alleen prime logo blijft in beeld en geluid. Geen beeld. Alles geprobeerd, maar zonder gewenst resultaat.:disappointed_relieved:


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 20, 2022

Niet zo leuk @marjolein75 en @Liepaja Silv :slight_frown:

Maakt het nog een verschil als jullie de tv-ontvanger even kort van de stroom afhalen en daarna weer op laten starten? 


Liepaja Silv
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • January 20, 2022

Dankjewel Maja, het is gelukt. Prime werkt weer :thumbsup_tone2::smiley:


Liepaja Silv
Nieuwkomer
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • January 20, 2022

Niet zo leuk @marjolein75 en @Liepaja Silv :slight_frown:

Maakt het nog een verschil als jullie de tv-ontvanger even kort van de stroom afhalen en daarna weer op laten starten? 


:grinning: Dankjewel Maja, het is gelukt. Prime werkt weer :thumbsup_tone2:


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 20, 2022

Dankjewel Maja, het is gelukt. Prime werkt weer :thumbsup_tone2::smiley:

Ah super :smiley: Weer veel kijkplezier gewenst!


  • Deelnemer
  • January 21, 2022

Ja het werkt, dank je!


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 21, 2022

Ja het werkt, dank je!

Top! Graag gedaan :blush:


Ik had hetzelfde probleem en heb het zo opgelost!

Ga naar menu op je afstandsbediening druk dan 2 keer op de gele knop dan druk je op software verwijderen druk dan op ja en daarna druk je op instaleer software opnieuw! De ontvanger start opnieuw op en software wordt bijgewerkt!


Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23
  • Moderator
  • January 23, 2022

Dat is ook een manier inderdaad @Jantienegien, dank voor het delen!