Skip to main content
Vraag

Amazon Prime: kan plots niet meer inloggen

• 25 maart 2025
  • 5 reacties
  • 14 keer bekeken

Gister via mijnkpn amazon prime video abo gesloten en gekeken. Vandaag wil ik verder gaan met mijn serie en ik kom er nooit meer in. Ik scan de qr en dan moet ik inloggen. Ik kom dan in een oude omgeving die ik ooit heb aangemaakt en kan dan een proefversie starten. Dat wil ik natuurlijk niet, maar weet gewoon niet hoe ik in mijn abo account kom...wie kan mij helpen?

5 reacties

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Wijsgeer
  • 12963 reacties
  • 26 maart 2025

Heb je Prime Video wel via KPN geactiveerd?

Zie ook hier.

• Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 26 maart 2025

Zeker heb ik dat gedaan.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14788 reacties
  • 27 maart 2025

Hi ​@Renekamer1, wat raar dat je in eerste instantie gewoon hebt kunnen kijken en vervolgens tegen dit probleem aanloopt ðŸ¤”

Als je gaat inloggen via de website van Amazon, wat krijg je dan precies te zien bij je accountgegevens/lidmaatschapsgegevens? 

En lukt het wel om bijvoorbeeld via de app op je telefoon of een tablet iets te kijken?

• Auteur
  • Topper
  • 12 reacties
  • 27 maart 2025

Ik heb gewoon 3 maanden gratis en aangevraag in mijnkpn. Het staat er ook gewoon. En wat ik al zei, ik heb gekeken. Alleen nu wilde ik een dag later weer gaan kijken en moet ik ineens inloggen (of wellicht gaat dat altijd zo). Ik log in met mijn mailadres en kwam ik in een account ik ooit lang geleden eens had aangemaakt. Nu kon ik daar een proefperiode van een maand starten (terwijl ik dus via mijnkpn 3 maanden heb). Wat ik al gekeken had en waar ik mee wilde verder gaan stond er niet in, het was een leeg account waarbij ik een proefperiode van een maand kon starten.  Nu heb ik Prime amazon gevraagd wat te doen en zij gaven aan het oude account te verwijderen. Dit gedaan, maar nu kan ik alleen maar een nieuw account weer aanmaken, maar dat moet dus niet want in feiten heb ik dat al. Ik heb alleen geen idee hoe ik daar nu in kom. De gebruikersnaam weet ik niet, alles geprobeerd en hij herkent niets.

Maja van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 14788 reacties
  • 28 maart 2025

Hmm, die oude, lege account zorgt nu dus voor problemen ​@Renekamer1 ðŸ˜•
Aangezien die nu verwijderd is, zou je na het inloggen toch bij de juiste nieuwe account uit moeten komen. Wij hebben geen inzage in de accountgegevens bij Amazon Prime, dus dit is niet iets dat ik zelf verder voor je uit kan zoeken. Ik wil je dan ook aanraden om weer contact met Amazon te zoeken en daar uit te leggen dat de verkeerde account nu weg is, maar je nu niet meer in kunt loggen bij de juiste account. Zij hebben alles wel inzichtelijk en kunnen dit vast goedzeten!

Reageer