Skip to main content
Vraag

Scherm over gepersonaliseerde aanbevelingen bij Amazon Prime, hoe zet ik dit uit?

• June 4, 2025
  • 1 reactie
  • 14 keer bekeken

dmr
Nieuwkomer

Upgrade naar KPN+. Nieuwe router, afstandbedieningen, en ontvangers - Android. Na het inloggen op Amazon Prime komt er pontificaal in beeld een tekst, zwarte achtergrond: Gepersonaliseerde aanbevelingen, dwars over alles heen. Als ik dit wil uitschakelen - en dat wil ik heel graa - dan kan dat in instellingen. Maar hoe ik dit instellingenmenu ook verlaat - knop terug, pijltjes, home… zodra ik weer in het hoofdscherm van Prime beland komt dat scherm weer pontificaal in beeld. Ik heb niet getest of het wel weg gaat als ik OK accepteer… want ik wil immers geen gepersonaliseerde aanbiedingen. 

Amazon Prime op kpn+ is onbruikbaar dus (en “nee”, ik doe geen OK… want dat wil ik dus immers niet).

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 7, 2025

Goedemorgen ​@dmr , dank voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)
Volgens mij zou je gewoon op 'OK' moeten kunnen drukken maar ik begrijp je scepsis. Wat je ook nog even kunt proberen, is om de TV+ Box eens terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Hoe je dat precies doet, lees je terug in dit kennisbankartikel. Mocht dat niet helpen, da zou ik ook de cache eens wissen (deze vind je via instellingen → apps → opslag). Hopelijk heb je hier iets aan en ik zie je bevindingen natuurlijk graag tegemoet!